پژو اینستینکت را باید کانسپتی برای سال های ۲۰۲۰ شرکت پژو دانست که دارای طراحی تهاجمی و کشیده مجهز به رینگ های بیش از اندازه بزرگ است.طراحی بدنه این خودرو را باید یک طراحی ایرودینامیک فعال دانست  که دارای تریم یکپارچه است و در شهر پاریس طراحی و تولید شده است.

در بخش داخلی پژو اینستینکت از چهار صندلی با طراحی مدرن و جدید بهره می برد.از نظر ابعادی این خودرو در اندازه های یک پژو ۳۰۸ است.طراحی خارجی خودرو کاملا رویایی و خواستنی است. مدیران پژو اعلام کرده‌اند که قصد ساخت یک خودروی نرم و تا حد امکان ساده را داشته‌اند.

 

با اشاره به اینکه این خودرو از نوع برقی است باید گفت در حالت رانندگی غیر خودکار، سطح باتری و سرعت و در حالت خودران مسافت طی شده و باقی مانده به نمایش درمی‌آید. یک صفحه نمایش بزرگ نیز برای راننده و سرنشین تعبیه شده است.

بخشی از نمای خارجی از پژو ۵۰۴ ریویرا ۱۹۷۱ الهام گرفته شده و جلو پنجره نیز کمی ذهن را به سمت ۴۰۲ سال ۱۹۳۶ می‌برد. ستون B در خودرو تعریف نشده و درها به صورت کتابی و در جهت مخالف یکدیگر باز می‌شوند.

نگاه اولیه به پژو با چراغ‌های LED جدید زبان طراحی اولیه خودرو را تداعی می‌کند.

در آینده رادار و حسگر نیز به سامانه خودرو اضافه خواهند شد. سامانه قوی ارتباطی خودرو نیز کاملا خیره کننده به نظر می‌رسد. برای دیدن یک نمونه واقعی از این خودرو تا نمایشگاه ژنو صبر کنید.

گالری تصاویر پژو اینستینکت

اروندپلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *