بازی Silent Hill: Downpour یک عنوان Survival Horror و هفتمین نسخه در سری Silent Hill است که توسط استودیوی Vatra Games توسعه یافته و در سیزدهم مارچ 2012 توسط کمپانی Konami Digital Entertainment برای PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. داستان بازی در مورد زندانی ای به نام مورفی پندلتون (Murphy Pendleton) است که در حین انتقال به یک زندان دیگر، ماشین انتقال حامل او دچار سانحه شده و موفق می شود تا فرار کند. ولی اوضاع برای او به خوبی پیش نرفته و او وارد شهر سایلنت هیل می شود. این بازی بعد از عرضه نمرات متوسطی دریافت کرد و انتقادات بسیاری نسبت به اتمسفر، داستان و مخصوصا سیستم مبارزه و مشکلات فنی آن وارد شد. موسیقی متن این بازی توسط آقای Daniel Licht ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Daniel Licht: آقای Daniel Licht در حومه شهر دترویت بزرگ شد و در مدارس Roeper و مدرسه موسیقی Berklee واقع در شهر بوستون به تحصیل پرداخت. اولین وسیله ای که او با آن به اجرای موسیقی پرداخت، کلارینت بود و بعد از 44 سال، او به استفاده از گیتار روی آورد. او فعالیت خودش در زمینه موسیقی را از دبیرستان آغاز کرده و به همراه یک گروه، به اجرا در کلوب های مختلف پرداخت. بعد از قبولی در دبیرستان، او به کالج Hampshire در ماساچوست رفته و موفق شد تا در رشته های آهنگسازی، سبک جاز و موسیقی جهانی، فارق التحصیل شود. سال ها بعد، او به شهر لوس آنجلس نقل مکان کرده و به پیشنهاد همکلاسی قدیمی اش کریستوفر یانگ (Christopher Young) در زمینه ساخت موسیقی برای فیلم ها، شروع به کار کرد. اولین عنوانی که او به ساخت موسیقی آن پرداخت، فیلم Children of the Night بود و سپس به ساخت موسیقی برای تعدادی از فیلم های کارگردان معروف سبک ترس، یعنی کلایو بارکر (Clive Barker) و همچنین مجموعه تلویزیونی Dexter پرداخت. اولین تجربه آقای Daniel Licht در صنعت بازی ها، با بازی Silent Hill: Downpour شروع شد و سپس او به ساخت موسیقی برای عناوین Dishonored و Silent Hill: Book of Memories و Dishonored II پرداخت.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 19 موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 151.34 مگابایت)

Silent Hill: Downpour

آهنگساز: Daniel Licht

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(Silent Hill (Feat. Jonathan Davis

Intro Perk Walk

Meet JP

Monastic Tendencies

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *