نامه سرگشاده بازیگران Guardians Of The Galaxy در حمایت از «جیمز گان» کارگردان اخراجی فیلم

«کریس پرت»، «زوئی سالدانا»، «وین دیزل» و سایر بازیگران چندگانه «محافظین کهکشان» با امضای نامه‌ای سرگشاده به حمایت از «جیمز گان» کارگردان اخراجی فیلم برخاستند. پرت که به مانند دیگر بازیگران سریال این نامه را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده می‌نویسد، «با وجود آنکه از شوخی‌های ناشایست جیمز گان که با سال‌ها قبل برمی‌گردد حمایت نمی‌کنم، [اما می‌دانم که] او مرد خوبی است. من شخصاً بسیار علاقه‌مندم که او را بار دیگر به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم ببینم.»

علاوه بر پرت، سالدانا و دیزل، «دیو باتیستا»، «کارن گیلان»، «بردلی کوپر»، «شان گان»، «مایکل روکر» و «پام کلمنتایف» از گان حمایت کرده‌اند. در این نامه سرگشاده آمده است که هواداران و برخی اهالی رسانه «که مشتاق ابقای جیمز در مقام کارگردان بودند» بازیگران فیلم «محافظین کهکشان ۳» را به این کار «تشویق» کرده‌اند. دیزنی در تاریخ ۲۰ جولای پس از انتشار شوخی‌های توئیتری گان در مورد تجاوز و کودک‌آزاری در فضای مجازی توسط روزنامه‌های مذهبی، فیلمساز را اخراج کرد.

بازیگران GOTG تنها کسانی نیستند که خواهان بازگشت گان شده‌اند. دادخواست بازگشت گان به صندلی کارگردانی فیلم در وبسایت Change.org تا این لحظه توسط بیش از ۳۳۵ هزار نفر به امضاء رسیده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *