نت‌فلیکس فصل سوم The Umbrella Academy را می‌سازد

نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل سوم سریال «آکادمی آمبرلا» را صادر کرد. تولید ۱۰ اپیزود جدید فصل سوم از ماه فوریه در تورنتو آغاز خواهد شد.

بازیگرانی که برای بازی در نقش‌های قبلی بازمی‌گردند «الن پیج»، «تام هاپر»، «دیوید کاستانیدا»، «امی ریور-لمپمن»، «رابرت شیهان»، «ایدن گلگر»، «جاستین اچ. مین»، «ریتو آریا» و «کوم فیوری» خواهند بود. «استیو بلکمن» شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال نیز برای فصل سوم بازمی‌گردد.

«آکادمی آمبرلا» یک سریال ابرقهرمانی لایو-اکشن بر اساس کتاب‌های کامیک «دارک هورس» به نویسندگی «جرارد وی» است که سال گذشته بسیار پربیننده شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل اول سریال سومین عنوان پربیننده‌ی شبکه بوده، در حالی که فصل دوم در میان ۱۰ عنوان برتر شبکه‌های استریمینگ جای گرفته است.

فصل دوم «آکادمی آمبرلا» از منتقدین امتیاز ۸۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد، اما این سریال فانتزی به «یهودی‌ستیزی» متهم شد. در این فصل یک رئیس سازمان فاسد وجود دارد که ییدی حرف می‌زند، زبانی که مختص یهودی‌های اشکنازی است. این شخصیت با بازی «کیت والش» در فصل اول نیز ظاهر شد و اعتراض یهودیان بریتانیایی را به دنبال داشت.

«استیو بلکمن» از سریال دفاع کرد و این اتهامات را «نادرست» خواند. در فصل دوم این شخصیت به زبان‌های دیگری از جمله سوئدی نیز حرف می‌زند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *