سایت آمازون به تازگی نسخه Digital Deluxe Edition بازی God of War را در لیست پیش‌خریدهای جدید قرار داده و قیمت و مشخصات آن را نیز اعلام کرده است.

بدون شک بازی God of War یکی از مورد انتظارترین عناوینی به شمار می‌رود که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 منتظر آن هستند و برای انتشارش ثانیه شماری می‌کنند. طبق اخبار گذشته مشخص شده بود که این عنوان هک اند اسلش ماجراجویی در سال 2018 میلادی منتشر خواهد شد، اما تاریخ دقیق انتشار این بازی اعلام نشده بود. حال لیست جدیدی در سایت آمازون به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد جزییاتی از نسخه‌های مختلف این بازی و همچنین تاریخ انتشارش را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بر اساس لیست منتشر شده در سایت آمازون، بازی God of War در تاریخ 30 ژوئن 2018 (9 تیر 1397) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. توجه داشته باشید که این تاریخ به صورت رسمی تایید و یا تکذیب نشده است، اما دلیل نمی‌شود که واقعیت داشته باشد. در دنیای بازی‌های ویدیویی، فروشگاه‌ها و سایت‌های مطرح معمولا تاریخی که خود فکر می‌کنند احتمال انتشار یک عنوان مورد نظر در آن بازه زمانی بیشتر است را در صفحه پیش‌خرید آن عنوان قرار می‌دهند و پس از آنکه ناشر به صورت رسمی تاریخ انتشار را اعلام کرد، این فروشگاه‌ها و سایت‌ها، صفحه مورد نظر را ویرایش و اصلاح می‌کنند.

اگر این تاریخ انتشار واقعی باشد، به نظر می‌رسد که شرکت سونی وجود بازی‌هایی از قبیل Red Dead Redemption و غیره را بسیار جدی گرفته است و سعی دارد تا از تداخل انتشار بازی انحصاری مطرح خود با یکی از بزرگ‌ترین عناوین نسل هشتم جلوگیری کند. در ادامه می‌توانید تصویر صفحه مربوط به بازی God of War را در سایت آمازون را مشاهده کنید:

بازی God of War

لازم به ذکر بوده که علاوه‌بر تاریخ انتشار و تصویر هنری جدید، قیمت و ویژگی‌های Digital Deluxe بازی هم در صفحه مورد نظر منتشر شده است. این نسخه از بازی با قیمت 69.99 دلار منتشر خواهد شد.

محتویات نسخه Digital Deluxe Edition بازی God of War عبارت‌اند از:

  • موسیقی‌های بازی
  • تصاویر هنری بازی
  • تم داینامیک بازی
  • پوسته جدید برای شخصیت بازی
  • کامیک بوک دیجیتالی
  • زره جدید برای شحصیت کریتوس
  • زره جدید برای پس کریتوس

همانطور که مشاهده می‌کنید، بازیکنان با پرداخت تنها 10 دلار بیشتر، می‌توانند به آیتم‌های زیادی دسترسی داشته باشند، البته همه این موارد به صورت دیجیتالی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و به همین دلیل، تولید آن‌ها (نسبت به نسخه‌های فیزیکی) برای شرکت سازنده هزینه بالایی در پی نخواهد داشت.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *