خانه ورزش اخبار ورزش نعمتی‌نژاد: فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم

نعمتی‌نژاد: فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم

0

سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم  حاضر نشد و سیروس نعمتی نژاد دستیارش در این جلسه حاضر شد و گفت: فردا یک بازی حساسی برای صبا است ما هم با تمام وجود بازی می‌کنیم تا روح بازی جوانمردانه را حفظ کنیم. اگر برنده شویم در جدول ششم می‌شویم و نمی‌خواهیم بازنده شویم و به رده دهم برویم و می‌خواهیم پیروز شویم.

وی گفت: بازیکنان ما شاید استرس نداشته باشند و راحت‌تر از بازیکنان صبای قم بازی کنند و نسبت به بازیکنان صبا راحت‌تر بازی می‌کنیم.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه صبا انگیزه‌اش بیشتر از این تیم است گفت: بله قطعا همین طور است تمام زحمات یک فصل آنها به این بازی بستگی دارد و بازیکنان و مربیان صبا مصمم هستند در لیگ برتر بمانند و کار سختی دارند.

مربی استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی این باشگاه و جدایی بازیکنان کلیدی اظهار داشت: وضعیت ما برای فصل آینده مشخص نیست که اصلا تیمداری شود یا نه. بازیکنان درصد زیادی از پول‌هایشان را نگرفته‌اند و این بازی آخر در لیگ است و همه توان خود را برای لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌اند.

نعمتی نژاد در مورد اینکه باورتان می شد که در آسیا بدرخشید گفت: اولین تجربه آسیایی ما بود و به داشته‌های فنی خود اعتقاد داشتیم و خدا هم کمک کرد و به این مهم رسیدیم و امیدوارم بازی بعدی را هم ببریم که صعودمان قطعی شود.

وی در مورد ترکیب اصلی تیمش در بازی مقابل صبا اظهار داشت: فردا ۵ بازیکن اصلی ما غایبند و مصدوم هستند و کادر پزشکی ما در تلاش است تا آنها را برای بازی‌های آسیایی برسانند. طیبی، افشین، نانگ، مصطفی ماهی، ماهینی، فرشاد سالاروند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *