نقش‎های اصلی سریال Dark Tower آمازون مشخص شدند

شرکت آمازون از سال ۲۰۱۷ پروژه‎ای اقتباسی از یکی از رمان‎های «استیون کینگ» را در دست ساخت داشته و اکنون مشخص شده که نقش‎های اصلی این پروژه برعهده «سم استرایک» و «جسپر پاکنن» است. با انتخاب شدن نقش‎های اصلی، انتظار می‎رود جزئیات داستان فیلم نیز به بیرون درز کند. با این حال، آمازون توضیحی در این خصوص ارائه نداده است.

آقای استرایک قرار است نقش «رولاند دشان» را بازی کند که یک تفنگدار است. پاکنن نیز نقش دشمن رولاند را بازی می‎کند که با نام‎های «مرد سیاه پوش» (Man in Black)، «رندل فلگ» و «والتر او دیم» شناخته می‎شود. این پروژه، قرار بود در سال ۲۰۱۷ و بعد از انتشار فیلم «برج تاریک» (The Dark Tower) که در آن «ادریس آلبا» نقش رولاند و «متیو مک کانهی» نقش مرد سیاه پوش را بازی می‎کند، عرضه شود ولی تصمیم گرفته شد که این سریال هویت مستقل خود را حفظ کرده و بیشتر از فیلم به دنیایی که کینگ خلق نموده، وفادار باشد.

«گلن مازارا» از سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) نیز به عنوان تهیه کننده سریال فعالیت خواهد کرد. وی می‎گوید: «من دهه‎ها است که طرفدارن استیون کینگ هستم و فرصت ساخت اقتباسی سریالی از برج تاریک برای من افتخاری بزرگ است. جریانات رمان‎های «تفنگدار» (The Gunslinger)، «جادوگر و شیشه» (Wizard and Glass) و «باد از سوراخ کلید» (The Wind Through the Keyhole) و دیگر داستان‎ها، نیازمند فرمتی طولانی جهت به نمایش کشیدن پیر شدن و افزایش سن رولاند است؛ این که چگونه وی به تفنگدار و والتر به مرد سیاه پوش تبدیل شد و این که چگونه رقابت و دشمنی‎شان هر چیز و هر کسی که رولاند دوست داشت را از او گرفت. نمیتوانم بیشتر از اینی که هستم برای روایت چنین داستانی هیجان زده باشم.»

برج تاریک تنها یکی از اقتباس‎های جاه طلبانه‎ای بوده که آمازون برعهده گرفته است. این شرکت، اقتباسی از «ارباب حلقه‎ها» (Lord of the Rings) و نیز سریالی در مورد رویداد جهانی به کارگردانی برادران «روسو» که کارگردانان فیلم «انتقامجویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) در دست ساخت دارد. آمازون قراردادهایی نیز با افرادی چون «جوردن پیل»، «نیکول کیدمن» و تهیه کنندگان سریال «خانم میزل شگفت انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) یعنی «ایمی شرمن پالادینو» و «دنیل پالادینو» دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *