نقش شخصیت شرور سریال Lord of the Rings به بازیگر Game of Thrones رسید

«جوزف مال» بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به پروژه‌ی پرخرج آمازون اضافه شد. این سریال به نویسندگی «جی.دی پین» و «پاتریک مک‌کی» به «دوران دوم» سرزمین میانه می‌رود، و وقایعی را روایت می‌کند که پیش از سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» روی می‌دهند.

مال انگلیسی به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر در یکی از نقش‌های منفی به نام «اورن» (Oren) حضور پیدا می‌کند. او به «ویل پولتر» در نقش «بلدور» و «مارکلا کاوانا» استرالیایی در نقش «تایرا» می‌پیوندد که پیش از این به سریال ملحق شده بودند. کارگردانی دو اپیزود ابتدایی به «جی.ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» سپرده شده است. «جنیفر هاچیسن»، «جیسون کیهیل» و «جاستین دوبل» نیز در مقام نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی به فعالیت می‌پردازند.

«جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون آگست گذشته اعلام کرد که گروه نویسندگان از ماه‌ها قبل کار خود بر روی فصل اول پروژه را آغاز کرده‌اند. فیلمبرداری از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. هالیوود ریپورتر می‌نویسد با انتخاب بازیگران، نویسندگان، تهیه‌کنندگان و سازندگان جلوه‌های ویژه، پیش‌بینی می‌شود بودجه‌ی سریال به ۱ میلیارد دلار برسد.

مال در سریال «بازی تاج‌وتخت» نقش «بنجن استارک» برادر کوچک‌تر «ند استارک» را بازی کرد. شخصیت او حضور کوتاهی در آغاز داستان کتاب‌های «جورج آر.آر. مارتین» دارد و ابتدا در وینترفل و بعدها روی دیوار «کسل بلک» ظاهر می‌شود. بنجن به مأموریتی آن سوی دیوار فرستاده می‌شود اما او و یارانش مفقود می‌شوند. مال به خاطر بازی در «بردسانگ» نامزد دریافت بفتا شده و اخیراً در سریال «مادرپدرپسر» (MotherFatherSon) شبکه‌ی BBC در مقابل «ریچارد گر» به ایفای نقش پرداخته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *