نمایش فیلم Dune در جشنواره فیلم ونیز تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان افتتاحیه فیلم Dune مشخص شده است. ریبوت این فیلم علمی تخیلی قرار است برای اولین‌بار در ۷۸امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شود، اما فیلم Dune قرار نیست در بخش رقابت حضور داشته باشد و در بخش غیر رقابتی ونیز شاهد حضور آن خواهیم بود. فیلم Dune که اقتباسی از رمانی پرفروش و تحسین شده به همین نام اثر فرانک هربرت است، قرار است در روز جمعه، ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در Sala Grande نمایش داده شود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند فیلم Dune قرار است یک فیلم دو قسمتی باشد که تولید قسمت دوم بسته به موفقیت قسمت اول دارد. وظیفه کارگردانی این فیلم علمی تخیلی بر عهده دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، بوده است.

لیتو آتردیس مشغول بررسی سیاره است فیلم تل ماسه

علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است. فیلم Dune داستان اسطوره‌ای و احساسی پاول آترییدز در یک ماجراجویی قهرمانانه را دنبال می‌کند که او به‌عنوان یک مرد با آینده درخشان و با استعداد بالا به دنیای می‌آید که سرنوشتش فراتر از درک او است که باید به خطرناک‌ترین سیاره موجود در جهان سفر کند تا از آینده خانواده و مردمش اطمینان حاصل کند. همان‌طور که درگیری نیروهای بدخواه برای به انحصار در آوردن گرانبهاترین منابع جهان که می‌تواند بزرگ‌ترین پتانسیل‌های بشر را افشا کند، بسیار شدت گرفته، تنها کسانی می‌توانند از این مناقشات زنده بمانند که بتوانند ترس خود را شکست دهند و فاتح آن شوند.

فیلم Dune قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) روی پرده‌های سینما برود که در حال حاضر قرار است همزمان با اکران ازطریق HBO Max نیز پخش شود. بااین‌حال، ویلنوو و لجندری مخالف اکران آنلاین فیلم هستند و هنوز مشخص نشده که نمایش آنلاین فیلم قطعی خواهد بود یا درنهایت برادران وارنر نظرش را تغییر خواهد داد.

تانی کال

برگرفته از THR

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *