نگاهی به فیلم خفه گی

یکی از دلایل جذاب بودن فیلم خفه گی این است که نوید محمدزاده در آثار اخیرش موفقیت آمیز عمل کرده و اثرات ارزشمندی را در کارنامه ی هنری اش ثبت کرده. احتمالا خیلی از کسانی که مشتاقانه این فیلم را در سینما تماشا کردن ابتدا به خاطر نام نوید محمدزاده به سالن کشیده شده اند. صد البته کارگردانی فریدون جیرانی هم بی تاثیر نیست! ولی آیا الناز شاکردوست توانسته پا به پای بازی خیره کننده و همیشه بی نقص نوید محمدزاده پیش برود؟ برای درک تحلیل فیلم خفه گی این مطلب را بخوانید و از دست ندهید!

نگاهی به فیلم خفه گی

شاید این فیلم مرموز و داستانی را بتوانیم مشابه فیلم نگار  بدانیم. فیلم آخر رامبد جوان که اتفاقا فروش بسیار بالایی داشته. فیلم خفه گی هم دقیقا مثل فیلم نگار مخاطب عام ندارد. یعنی کسانی که علاقه ای به تحلیل و معنای عمقی فیلم ندارند از آن لذت نخواهند برد و آن را فیلمی مبهم و بی معنی تلقی می کنند و شاید هیچ علاقه ای به دیدن فیلم سیاه سفید نداشته باشند. ولی قطعا مخاطب هایی متخصص فیلم از این اثر لذت خواهند برد.

تحلیل فیلم خفه گی

در این فیلم مرموز نوید محمدزاده با بازی جذاب و دلربایش دقیقا قالب نقش را پیدا کرده و اثری بی نقص از خود به جای گذاشته. ولی قطعا نمی توانیم از بازی الناز شاکردوست چنین تعریفی داشته باشیم. به نظر می رسد برای این نقش بازیگرهای توانای دیگری قابل گزینش بودند.

تحلیل فیلم خفه گی

از دیگر انتقادات وارده به فیلم می توانیم به قابل پیش بینی بودن انتهای فیلم، مونتاژ نامناسب و کم بودن تعداد بازیگران آن اشاره کنیم. خیلی از صحنه های فیلم خالی و طولانی بوده اند. با این اوصاف این اثر یکی از شاهکارهای نوآورانه ی سینمای ماست که دیدن آن پیشنهاد می شود.

تحلیل فیلم خفه گی

آیا شما این فیلم را تماشا کرده اید؟ به نظر شما کیفیت فیلم و داستان آن چطور بود؟ در قسمت نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *