«نیکلاس هولت» به قسمت بعدی Mission: Impossible پیوست

«کریستفر مک‌کواری» کارگردان قسمت بعدی «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) در صفحه‌ی اینستاگرامش تأیید کرد که «نیکلاس هولت» در کنار «تام کروز» نقش‌آفرینی می‌کند. او خطاب به هولت می‌نویسد: «می‌گویم، دوست داری کمی سر و صدا به پا کنی؟» هولت پاسخ می‌دهد: «خیلی دوست دارم. اما چرا فقط کمی؟»

نقش او در فیلم هنوز نامشخص است اما انتظار می‌رود که در قالب یک شخصیت شرور بازی کند. کروز بار دیگر در نقش «ایتان هانت» در قسمت هفتم و هشتم چندگانه حاضر می‌شود و مک‌کواری نویسندگی و کارگردانی هر دو قسمت را که به صورت همزمان فیلمبرداری می‌شود برعهده می‌گیرد. هولت قرار بود در دنباله‌ی «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) هم با کروز هم‌بازی شود، اما این نقش به بازیگر دیگری رسید.

پارامونت و اسکای‌دنس قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» را ژوئیه سال ۲۰۲۱ (۱ مرداد ماه ۱۴۰۰) و قسمت هشتم را آگست سال ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱) اکران می‌کنند. «هیلی آتول» و «پام کلیمنتیف» دیگر چهره‌های جدید چندگانه خواهند بود.

مک‌کواری در سال ۲۰۱۵ «ملت یاغی» (Rogue Nation) را کارگردانی کرد و در سال ۲۰۱۸ «فال‌اوت»، پرفروش‌ترین قسمت چندگانه با ۷۹۱.۱ میلیون دلار به تولید رساند. شش قسمت «مأموریت غیرممکن» تاکنون ۳.۵۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

هولت اخیراً در فیلم «ققنوس تاریکی» نقش «بیست» را ایفا کرده و در سال ۲۰۱۸ در «سوگلی»، در سال ۲۰۱۵ در «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» و در سال گذشته میلادی در فیلم بیوگرافیکال «تالکین» بازی کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *