هارلی کویین قرار است در Birds Of Prey یک لباس جدید داشته باشد!

دفعه بعدی که مارگو رابی را در نقش هارلی کویین مشاهده می کنیم، او ظاهر کاملا متفاوتی دارد چون فیلم سینمایی Birds of Prey (پرندگان شکاری) قرار است به هارلی یک لباس جدید بدهد؛ یکی از بهترین بخش های فیلم سینمایی Suicide Squad (جوخه انتحار) بدون شک به تصویر کشیده شدن شخصیت دکتر ﻫﺎﺭﻟﯿﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﯿﺲ ﮐﻮﯾﯿﻨﺰﻝ توسط مارگو رابی بود. او تمام جنون هارلی را وارد بازی خودش کرد، در حالی که همزمان وی را به عنوان یک ضدقهرمان دوست داشتنی به نمایش گذاشت. واکنش های مثبت نسبت به بازی او باعث شد کمپانی وارنر بروس اقدام به شروع توسعه تعدادی فیلم با امکان حضور هارلی در آنها کند. حال ظاهرا Birds of Prey بعنوان مناسب ترین مورد برای بازگشت هارلی به سینما انتخاب شده است.

قضیه پرندگان شکاری چندان جدی نبود، تا اینکه اعلام شد ﮐﺘﯽ ﯾﺎﻥ (Dead Pigs) بعنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده. رابی اکنون تنها بازیگر پیوسته به این پروژه است، حضور شخصیت ﺑﺖﮔﺮﻝ هم در این فیلم تایید شده است. وارنر بروس بعد از موفقیت تجاری جوخه انتحار در پی توسعه عناوینی با حضور هارلی بوده، حال بعد از گذشت دو سال Birds Of Prey انتخاب شده. طبق شنیده ها در این فیلم شاهد حضور تعدادی شخصیت کمیک بوکی مونث جدید خواهیم بود.

حال بعد از انتخاب فیلم مناسب برای حضور بعدی هارلی کویین، ظاهرا مغزهای پشت DCEU قصد دارند او را با ظاهری متفاوت به سینما بازگردانند؛ طی یک گفتگو با Yahoo، خانم رابی تایید کرد که هارلی کویین در فیلم سینمایی Birds of Prey صاحب یک لباس جدید خواهد شد. او اطلاعات دقیقی از این لباس جدید فاش نکرد، فقط گفت که لباس هنوز طراحی نشده اما هارلی با ظاهری متفاوت بازخواهد گذشت.

مارگو رابی با لباس قبلی خودش هم یک نسخه عالی از هارلی کویین بود، اما ظاهر متفاوت می تواند باعث جذابیت هرچه بیشتر فیلم بعدی وی شود و کمک کند تا او را با حال و هوایی تازه به تصویر بکشد. البته ما هنوز نمی دانیم لباس بعدی او چگونه خواهد بود، چون در کمیک بوک ها هارلی لباس های مختلفی داشته و خانم رابی هم در صحبت هایش به ویژگی خاصی اشاره نکرده است. ولی قطعا طی ماه های آینده شاهد افشای اطلاعات دقیق تری از این لباس خواهیم بود.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، فیلم سینمایی Birds Of Prey قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ پا به فاز تولید بگذارد. تا اینجا فقط نام کارگردان، نویسنده و بازیگر اول فیلم را می دانیم، با این حساب هنوز سوال های بی پاسخ زیادی باقی مانده؛ مثلا یکی از سوال های خیلی مهم این است که آیا امکان حضور جوکر در این فیلم وجود دارد؟؟

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *