هزینه 100 میلیون دلاری برای ساخت سریال Star Wars

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت نیویورک تایمز منتشر کرده، دیزنی در نظر دارد تا ۱۰۰ میلیون دلار روی فصل اول این سریال هزینه کند و فصل اول سریال جنگ ستارگان قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه استریم دیزنی منتشر شود. جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت. سریال Star Wars قرار است به‌صورت انحصاری برای سرویس استریم دیزنی که اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد، منتشر شود. فاورو در واکنش به این خبر با انتشار یک ایمیل گفت:

جنگ ستارگان یک دنیای بزرگ است و سرویس استریم جدید دیزنی فرصتی فوق‌العاده برای ارائه داستان‌های جدید را ایجاد کرده است که بتوان آن را در چندین فصل مختلف روایت کرد.

اتفاقات سریال جنگ ستارگان هفت سال پس از حوادث فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) جریان دارد و تمام شخصیت‌های سریال کاملا جدید خواهند بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع ساخت، زمان انتشار و بازیگران سریال Star Wars منتشر نشده است. همچنین ساخت سریال‌های دیگری براساس انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک‌های مارول نیز برای سرویس جدید استریم دیزنی تایید و اعلام شده است.

پس از موفقیت فیلم The Jungle Book در سال ۲۰۱۶، فاورو در حال گسترش همکاری خود با دیزنی است و او کارگردانی فیلم The Lion King (شیر شاه) را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ اکران شود. علاوه بر این، او کارگردانی فیلم The Jungle Book 2 (کتاب جنگل ۲) را نیز بر عهده خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *