خانه ورزش اخبار ورزش هشدار «اسکای اسپورتس» به من‌یونایتد در مورد تهدیدی به نام «سردار»

هشدار «اسکای اسپورتس» به من‌یونایتد در مورد تهدیدی به نام «سردار»

0

تیم فوتبال منچستریونایتد که روز شنبه در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی از عهده بورنموث ۱۰ نفره بر نیامد و با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد، حالا خود را آماده دیدار پنجشنبه شب با روستوف روسیه در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا می‌کند.

در فاصله چند روز مانده به این بازی، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با گزارشی با عنوان «مسی ایران، دو گل برای روستوف زد» به گلزنی اخیر سردار آزمون در پیروزی ۶ بر صفر روز جمعه روستوف برابر تومسک در لیگ برتر روسیه اشاره کرد.

در گزارش «اسکای اسپورتس» آمده است: سردار آزمون که رسانه‌ها و هواداران روستوف به او لقب «مسی ایرانی» را داده‌اند در سال ۲۰۱۵ به طور قرضی از روبین‌کازان به این تیم روسی ملحق شد و سال گذشته روستوف قرارداد وی را رسمی کرد.

روستوف نتوانست از مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا صعود کند ، اما سردار آزمون با گلزنی مقابل تیم‌های اتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ عملکردی تأثیرگذار از خود به نمایش گذاشت.

روستوف در ادامه به لیگ اروپا رفت و با شکست اسپارتا پراگ جمهوری چک در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا راهی دور بعد شد، این در حالی است که از ماه نوامبر تاکنون در هیچ بازی از رقابت‌های مختلف شکست نخورده است.

آزمون که در بازی با تومسک دو بار برای روستوف گلزنی کرد، در ۱۰ بازی اخیر برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۷ گل زده است و بازیکن خطرناکی برای منچستریونایتد در رویارویی دو تیم خواهد بود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *