سریال 13 Reasons Why در فصل بهار پخش شده و به اندازه‌ای عملکردش خوب بود که بتواند برای فصل دوم نیز تمدید شود و نتفلیکس قصد دارد بهترین عملکرد ممکن را برای فصل دوم داشته باشد.

13 Reasons Why یک سریال سریال بحث برانگیز بود که بر روی مسائل زورگویی، خودکشی و آزار و اذیت جنسی تمرکز داشت. فصل اول این سریال بر اساس کتابی نوشته شده توسط «جی آشر» (Jay Asher) با همین نام ساخته شده است. سریال 13 Reasons Why بر روی داستان «هانا بیکر» (Hannah Baker) با بازی «کاترین لانگفورد» (Katherine Langford) تمرکز دارد. هانا بیکر یک دانش آموز دبیرستانی است که خودکشی می‌کند ولی نوارهای ضبط شده‌ای از خودش باقی می‌گذارد و در آن از دلایل انجام کارهایش صحبت می‌کند.

اگر فصل اول سریال را تماشا کرده باشید، می‌دانید که داستان هانا بیشکر در قسمت آخر سریال به پایان رسید و به همین دلیل شایعات ساخته شدن فصل دوم آن، شکه کننده بود. خیلی از طرفداران دوست نداشتند که فصل دوم این سریال ساخته شود ولی محبوبیت بالا و استقبال خوبی که از فصل اول شد، نتفلیکس را مجاب کرد تا به دنبال راهی برای ادامه دادن سریال 13 Reasons Why برگردد.

بنابر گزارش سایت ورایتی، هفت بازیگر جدید به فصل دوم  سریال 13 Reasons Why اضافه ‌شده‌اند که شامل «آن وینترز» (Anne Winters) از سریال Tyrant و The Fosters، «چلسی آلدن» (Chelsea Alden) از سریال American Horror Story، «آلیسون میلر» (Allison Miller) از سریال Incorporated، «سامانتا لوگان» (Samantha Logan) از سریال Melissa & Joey، «بن لاسون» (Ben Lawson) از فیلم Doubt، «برایس کاس» (Bryce Cass) و «کلی اوهارا» (Kelli O’Hara) می‌شوند.

انتظار می‌رود که داستان فصل دوم حول شکایت والدین هانا بیکر از مدرسه جریان داشته باشد؛ جز این تاکنون اطلاعات کمی از داستان فصل دوم منتشر شده است ولی می‌دانیم که قرار است به دیگر زوایای داستان هانا پرداخته شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *