همکاری «تونی کولت»، «مریت ویور» و «کیتلین دور» در سریال «An Unbelievable Story of Rape»

شبکه نتفلیکس تصمیم به ساختن سریال کوتاه جدیدی به نام «An Unbelievable Story of Rape» گرفته که از روی داستانی واقعی ساخته می‌شود. این سریال داستان دختر نوجوانی را بازگو می‌کند که به دلیل دروغ گفتن درباره پرونده تجاوزش محکوم شد. اگرچه داستان اطلی به این سادگی نیست و این سریال روی دو کارآگاه زن که درگیر این پرونده پیچیده می‌شوند تمرکز می‌کند. پرونده‌ای که در نهایت به آشکار شدن یک متجاوز سریالی منجر می‌شود.

«کریستین میلر» و «کن آرمسترانگ» روزنامه نگار، نوشتن فیلمنامه سریال را بر عهده دارند و «لیسا کولودنکو» کارگردانی و تهیه کنندگی سه قسمت اول را عهده دار خواهد بود. «تونی کولت» و «مریت ویور» به عنوان دو کارآگاه زن در سریال حضور پیدا می‌کنند. «کیتلین دور» نیز در سریال حضور خواهد داشت اگرچه هنوز از سوی نتفلیکس و استودیو تلوزیونی سی‌بی‌اس نقش او در این سریال اعلام نشده است، این در حالی است که برخی معتقدند او نقش «ماری»، کسی که در ابتدا اتهامات را بازگو کرد را بازی خواهد کرد.

این داستان بسیار جالب توجه است به ویژه با توجه به شرایط جدید و مسائلی که پس از جنبش «#MeToo» به وجود آمد. احساس قدرت بیشتر زنان برای مقابله با آزارهای جنسی و بازگو کردن این اتفاقات که سال‌ها به خاطر ترس ساکت مانده بود. از داستان «ماری» بر می‌آمد که بعدها دوباره دادگاهی برای بررسی پرونده او تشکیل شد که اینبار روش برخوردی منصفانه‌تر و حق‌جویانه‌تر داشت. شبکه نتفلیکس سابقه بسیار خوبی در ساختن سریال‌های مستند داشته و با نگاه به عوامل این سریال به نظر می‌رسد که این سریال نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *