همکاری دوباره «ریچل وایس» و «کالین فارل» در Love Child

«کالین فارل» و «ریچل وایس» که در فیلم «خرچنگ» (The Lobster) «یورگوس لانتیموس» با یکدیگر همکاری کرده‌اند، به فیلم جدید «تاد سولوندز» تحت عنوان «فرزند عشق» (Love Child) پیوستند. این کارگردان فیلم‌های «به خانه عروسکی خوش آمدید» (Welcome to the Dollhouse) و «خوشبختی» (Happiness) را دارد.

«فرزند عشق» برداشتی «تلخ و مضحک از داستان کلاسیک ادیپی» توصیف شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «داستان «فرزند عشق» در مورد یک کودک باهوش است که برای خلاص کردن خودش از دست پدر ظالمش نقشه می‌کشد تا مادرش را تنها برای خودش داشته باشد. اما وقتی یک غریبه خوش‌قیافه سر می‌رسد، اوضاع نابسامانی پدید می‌آید.»

سولوندز می‌گوید:‌ «این اولین فیلم من با یک پی‌رنگ و اولین فیلم من با داستانی در تگزاس است. سرگرم‌کننده و جذاب است و آن دسته از فیلم‌های هالیوودی آن را شکل داده‌اند که باعث شدند به فیلمسازی علاقه‌مند شوم. همیشه عاشق فیلم‌های ریچل و کالین بوده‌ام، و افتخار می‌کنم که شوق آن‌ها را برای کاری جدی و غیرمنتظره نیز برانگیزم.»

این کارگردان اولین فیلم بلندش را در سال ۲۰۱۶ با عنوان «سگ سوسیسی» (Wiener-Dog) ساخت. آن فیلم اولین بار در جشنواره ساندنس اکران شد و آمازون امتیاز پخشش را خریداری کرد. «الن برستین»، «کی‌یران کالکین»، «جودی لتس» و «زوشا ممت» از جمله بازیگران «سگ سوسیسی» بودند که اسپین-آفی برای «به خانه عروسکی خوش‌ آمدید» به شمار می‌آمد.

وایس ۹ ژوئیه فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) را در دیزنی+ و سالن‌های سینما خواهد داشت، و فارل در سال ۲۰۲۲ در فیلم ابرقهرمانی دیگری برای دی‌سی یعنی «بتمن» (The Batman) دیده خواهد شد. فارل ماه آینده در کن فیلم «پس از یانگ» (After Yang) را دارد که در بخش «نوعی نگاه» جشنواره اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *