همکاری سونی با کمپانی پلاتینوم دونس برای ساخت فیلمی ترسناک با حال‎و‎هوای کریسمس

ساخت فیلمی ترسناک با نویسندگی پاتریک ملتون و مارکوس دانستان برای کمپانی پلاتینوم دونس از طرف کمپانی سونی پذیرفته شده است. کمپانی پلاتینوم دونس، تولید کننده فیلم «A Quiet Place» ساخته‌ی جان کراسینسکی است، فیلم ترسناک موفقی که مدتی پیش در ماه آوریل منتشر شد.

تا اکنون تنها به ساخت فیلمی با حال و هوای کریسمس اشاره شده و عنوانی برا این فیلم تایین نشده است. این پروژه قرار است فیلمی اسرارآمیز، فوق‎العاده ترسناک و مشابه فیلم‎های «I Know What You Did Last Summer» و «Scream» باشد. طرح کلی این پروژه توسط آرون جانوس تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم «A Quiet Place» به کمپانی سونی داده شده است.

ملتون و دانستان تاکنون نویسندگی تعدادی زیادی از فیلم‎های ترسناک از جمله مجموعه فیلم‏‎های «Saw»، «The Collection» و «The Neighbour» را نیز برعهده داشته‎اند. آن‎ها در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه «Scary Stories to Tell in the Dark »، به همراه گیلرو دل تورو کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار هستند.

فیلم « A Quiet Place» با بودجه 17 میلیون دلار توانست 331.7 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. این فیلم یک پدیده واقعاً فرهنگی بود که تجربه‎ی تماشای فیلم را برای میلیون‎ها بیننده تغییر داد. فیلم «A Quiet Place» فیلمی هیجان انگیز و تریلری واقعی است. داستان اصلی فیلم درمورد خانواده‎ای است که باید در سکوت زندگی کنند تا از موجودات عجیب و مرموزی که از طریق صدا شکار می‎کنند در امان باشند. امیلی بلانت در نقش اِوِلین آبوت و جان کرازینسکی در نقش لی آبوت با دانستن این مموضوع که کوچکترین صدایی باعث مرگ آن‎ها می‎شود، مصمم هستند راهی برای محافظت از فرزندان خود پیدا کنند. این در حالی است که آنها به شدت برای یافتن راهی، برای مقابله با این موجوات نیز تلاش می‎کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *