«هنری کویل» در ریبوت Highlander به کارگردانی «چاد استاهلسکی» بازی می‌کند

«هنری کویل» ستاره فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در نقش «سوپرمن»، به ریبوت «هایلندر» (Highlander) استودیوی لاینزگیت به کارگردانی «چاد استاهلسکی» ملحق شد.

استاهلسکی که سابقه کارگردانی «جان ویک» (John Wick) را دارد، به همراه «جاش دیویس»، «نیل اچ. موریتس»، «آماندا لوییس»، و «گرگوری وایدن» از جمله تهیه‌کنندگان ریبوت خواهند بود. «پیتر دیویس» تهیه‌کننده قسمت اول نیز قرار بود یکی از تهیه‌کنندگان این بازسازی باشد اما او فوریه گذشته درگذشت.

«هایلندر» در سال ۱۹۸۶ اکران شد و «کریستفر لمبرت»، «شان کانری» و «کلنسی براون» نقش نامیرایانی را بازی کردند که در جستجوی قدرت بیشتر یکدیگر را تعقیب می‌کردند. برای این فیلم با آن جمله معروفش «تنها یک نفر می‌ماند»، چهار دنباله و سه سریال تلویزیونی از جمله مجموعه‌ای بسیار محبوب با بازی «آدرین پل» ساخته شد.

از نقش کویل در فیلم جزئیاتی درز نکرده و معلوم نیست که آیا او نقش یک شخصیت جدید را بازی می‌کند یا شخصیتی از پروژه‌های قبلی. در مقاطعی «رایان رینولدز» و «جاستین لین» هم در این پروژه مشارکت کردند اما این بار با اضافه شدن کویل فیلم به تولید بسیار نزدیک‌تر شده است.

کویل که جدا از فیلم‌های دی‌سی سابقه بازی در «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission Impossible: Fallout) را دارد، به تازگی بازی در فصل دوم سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) را به پایان رسانده و قرار است در دنباله «انولا هلمز» (Enola Holmes) نت‌فلیکس بازی کند.

استاهلسکی مارس گذشته به اقتباس سینمایی سونی و پلی‌استیشن از «روح سوشیما» (Ghost of Tsushima) ملحق شد و باید «محرمانه» (Classified) را برای نیولاین بسازد. او هر سه قسمت «جان ویک» را کارگردانی کرده و برای چهارمین «جان ویک» هم بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *