«هنری کویل» فاش کرد: ناله‌های گرالت در فیلمنامه The Witcher وجود نداشت؛ یکی از اشکالات بزرگ فصل اول اصلاح می‌شود

سریال «ویچر» نت‌فلیکس اقتباسی از بازی ویدیویی تولید شده توسط «سی‌دی پروجکت رد» نیست، بلکه مستقیماً از رمان‌های «آندژی ساپکوفسکی» لهستانی اقتباس شده. با این‌ حال، بازی ویدویی موجب شد انتظارات از سریال حد مشخصی داشته باشد. «هنری کویل» که نقش «گرالت ریویا» را در سریال بازی می‌کند، به تازگی در مورد صدای شخصیت و تأثیر بازی بر روی او صحبت کرده و فاش می‌کند که ناله‌های گرالت در فیلمنامه وجود نداشته‌اند.

[هشدار: اسپویلر از فصل اول سریال «ویچر»]

کویل در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی می‌گوید: «در واقع فکر می‌کنم هیچ‌یک از ناله‌ها [در فیلمنامه] وجود نداشتند. همه‌ی آن‌ها را یا اضافه کردم یا وقتی که قرار نبود چیزی بگویم در عوض ناله می‌کردم. اغلب دیگر بازیگران می‌گفتند: «او در اینجا چیزی نمی‌گوید.» بنابراین، فکر می‌کنم ناله‌ها اغلب برای کسانی که نگاه می‌کردند غافلگیرکننده بود.»

صدای شخصیت گرالت تنها المان بازی‌های ویدیویی نبود که کویل آن را به چالش می‌کشید. او فاش می‌کند که از صحنه‌ی وان حمام هم به خوبی آگاه بوده است: «نمی‌دانم چند نفر متوجه شدند که این صحنه تا چه اندازه به‌یادماندی بود. وقتی در وان نشسته بودم فکر می‌کردم که آیا کسی متوجه می‌شود که این صحنه‌ی خاص قرار است جنجال به پا کند؟ سعی کردم پاهایم را بالا بیاورم اما نتوانستم، وان شکل درستی نداشت. اما از طرفی فکر کردم که این کار زیاده‌روی است.»

به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» از اواسط ماه فوریه در اسکاتلند، انگلستان، اسلواکی و جمهوری چک آغاز شود و بیش از پنج ماه و نیم به طول می‌انجامد. بیشتر بخش‌های فصل جدید در اسکاتلند فیلمبرداری می‌شود تا نت‌فلیکس اپیزودهای بعدی را برای انتشار در سال ۲۰۲۱ آماده کند. شایعه‌ی پیوستن «» یا «تورموند» یکی از بازیگران «بازی‌ تاج‌وتخت» به فصل دوم به گوش می‌رسد.

«لورن اشمیت هیسریش» شورانر سریال به تازگی در مصاحبه با پادکست «رایتینگ اکسپیرینس» در مورد تغییراتی که در فصل دوم ایجاد می‌شود صحبت کرده و مشخصاً از طراحی بحث‌برانگیز زره ارتش نیلفگارد گفته است. او اعتراف می‌کند که گروه او بعضی از کاستی‌های فصل اول را به رسمیت می‌شناسد و در اپیزودهای بعدی به مرور آن‌ها را تصحیح می‌کند.

هیسریش در مورد روند قصه‌گویی سریال توضیح می‌دهد: «تمامی مسائل در مورد «ویچر» برای من آموزنده بود. انجام این کار برای اولین بار و سپس بازگشت برای انجام دوباره‌اش زیباست.» او اضافه می‌کند که فصل دوم هیجان‌انگیز خواهد بود: «فرصتی است برای نگاه کردن به اشتباهات فصل او و انجام بهتر امور، قصه‌گویی بهتر، بهبود پیدا کردن بعضی چیزها، پی بردن به علت موفقیت‌آمیز نبودن برخی کارهای دیگر و خلاص شدن از شر آن و شروع دوباره. زره ارتش نیلفگارد کاملاً متفاوت خواهد بود.»

زره ارتش اولین بار در تصاویری که پیش از انتشار سریال درز شد دیده شده بود و به دلیل شکل عجیبش مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار گرفته بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *