هواداران DC همچنان امیدوار به دیدن کات کارگردان Justice League

استودیوی برادران وارنر اوایل ژوئن اعلام کرد که در کامیک-کان امسال در سن دیه‌گو حضور نخواهد داشت، اما این مسئله ظاهراً موجب نشده هواداران دنیای سینمایی دی‌سی خود را آماده‌ی آن نمایشگاه نکنند. آنان با جمع‌آوری ۲۰ هزار دلار از استودیو خواسته‌اند نسخه‌ی کارگردان «لیگ عدالت» (Justice League) به کارگردانی «زک اسنایدر» در سال ۲۰۱۷ را عرضه کند.

در بیانیه‌ی این گروه آمده است: «زمان آن رسیده برادران وارنر و ای‌تی‌اندتی را از تمایل صریح و راسخ خود برای انتشار نسخه‌ی کامل کات «زک اسنایدر» از «لیگ عدالت» مطلع کنیم.» از مبلغ جمع‌آوری شده برای ایجاد آگهی و تبلیغات در نمایشگاه کامیک-کان جهت جلب توجه برادران وارنر استفاده خواهد شد. این آگهی‌ها شامل «فلایرهای آموزشی»، «تابلوهای دستی» و طرح‌های مختلفی با شعار «کات اسنایدر را عرضه کنید» می‌شود. اما مهمترین بخش این برنامه شامل نصب بنر در نزدیکی «دفتر نمایشگاه سن دیه‌گو»، چاپ آگهی در ویژه‌نامه‌ی «هالیوود ریپورتر» برای کامیک-کان، و اجاره‌ی بیلبورد در نزدیکی دفتر نمایشگاه می‌شود.

در بخش دیگری از بیانیه‌ی گروه آمده است: «ما باید با تبلیغات گسترده خواسته‌ی خود را به آگاهی برادران وارنر و هر کسی که در رأس قدرت تصمیم‌گیری در این باره قرار دارد برسانیم. و باید این کار را در کامیک-کان سن دیه‌گو انجام دهیم.»

«زک اسنایدر» به علت مشکلات خانوادگی ناشی از خودکشی فرزندش در مراحل پس از تولید فیلم «لیگ عدالت» از پروژه کناره‌گیری کرد. «جاس ویدن» سپس هدایت فیلم را برعهده گرفت و چند صحنه‌ای که باید مجدداً فیلمبرداری می‌شدند را کارگردانی کرد و فیلم را در اتاق تدوین کامل کرد. او بنابر درخواست برادران وارنر تغییراتی در فیلم ایجاد کرد و لحنی طنزآمیزتر و روندی سریع‌تر به آن بخشید. از زمان انتشار فیلم در نوامبر سال ۲۰۱۷، هواداران دی‌سی مشتاقانه تقاضا می‌کنند که کات اسنایدر برای فیلم را ببینند و اینگونه «جنبش اسنایدر» شکل گرفت.

«جیسون موموآ» که در «لیگ عدالت» نقش «آکوامن» را بازی کرده، سال گذشته در مصاحبه با MTV برای دیدن این نسخه ابراز تمایل کرده بود. او می‌گوید: «من هم به آن وسواس پیدا کرده‌ام. اشکال این حرفه این است که نمی‌توانی نظرت را در مورد همه چیز بیان کنی. اما بله قطعاً دوست دارم آن نسخه را ببینم.»

«جوکر» در اکتبر آینده، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» و «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در سال ۲۰۲۰ و به دنبال آن «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» در سال ۲۰۲۱ عناوین سینمایی بعدی دی‌سی خواهند بود. کامیک-کان ۲۰۱۹ از ۱۸ تا ۲۱ جولای در سن دیه‌گو برگزار می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *