تا به امروز شایعات بسیاری در رابطه با گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) منتشر شده که عمده آنها از تجهیز این گوشی به پنل‌های اولد خبر دارند. اگرچه منابع مختلف مدعی محدود بودن این پنل‌ها شده‌اند، اما حالا باز هم شاهد اطلاعاتی مبنی بر تولید آیفون 8 با صفحه نمایش خمیده و اولد هستیم.

آیا تولید آیفون 8 با صفحه نمایش خمیده ، طرفداران اپل را راضی می‌کند؟

همان‌طور که اطلاع دارید، 2017 دهمین سالگرد تولید آیفون است و به همین مناسبت نیز بسیاری از کاربران در انتظارمحصولی متفاوت و منحصر به فرد از سوی اپل هستند. به دنبال این موضوع، خبرگزاری وال استریت نیز با استناد بر منابع خود، اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون 8 را منتشر و از تجهیز آن به صفحه نمایشی اولد و خمیده خبر دادند.

هرچند، به‌نظر امسال نسخه‌های دیگر گوشی های اپل یعنی آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s Plus) همراه با پنل ال سی دی نیز معرفی می‌شود. به‌علاوه پیشتر مدیر عامل ال جی دیسپلی از طراحی ساده این گوشی ها خبر داده بود. همچنین به‌نظر این اطلاعات جدید با گزارش قبلی تحلیلگر مرکز “KGI Securities”، آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) و پیش‌بینی عرضه حداقل 3 آیفون جدید همسو هستند.

تولید آیفون 8 با صفحه نمایش ، یک ریسک بزرگ برای اپل محسوب می‌شود و شاید همین موضوع دلیل عرضه مدل‌های دیگر آن با طراحی همیشگی باشد.

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *