خانه سینما و تلویزیون اخبار واکنش بن افلک به نمرات فیلم Wonder Woman

واکنش بن افلک به نمرات فیلم Wonder Woman

0

هرچند هر 3 فیلم‌ دنیای سینمایی مشترک DC یعنی Man of Steel ،Batman V Superman: Dawn of Justice و Suicide Squad که قبل از فیلم Wonder Woman  اکران شده‎‌اند، در گیشه موفق عمل کردند، اما هیچ کدام از آن‌ها موفق نشد نمرات درخشانی از منتقدان کسب کند. فیلم Man of Steel  که در سال 2013 منتشر شد، امتیاز 55% را از سایت راتن تومیتوز کسب کرد در حالی که فیلم‌های Batman V Superman  و Suicide Squad  به ترتیب امتیاز 27% و 25% را کسب کردند که بدون شک نمرات بسیار پایینی به شمار می‌رود.

تا قبل از اکران فیلم Wonder Woman، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای سینمایی DC خودشان را آماده کرده بودند تا باری دیگر با نمرات ضعیفی مواجه شوند، اما به نظر می‌رسد که «پتی جنکینز» (Patty Jenkins)، کارگردان Wonder Woman، توانسته است این سنت را بشکند.

اکنون که فیلم Wonder Woman در سینماها در حال نمایش بوده و موفق شده است تا امتیازات و نمرات بسیار بالایی (93% از سایت روتن تومینوز) را از آن خود کند، همه مخاطبان قانع شده‌اند که زن شگفت‌انگیز واقعا یک فیلم ابر قهرمانی عالی است. این فیلم توانست تنها در روز جمعه 39 میلیون دلار در باکس آفیس خانگی (آمریکای شمالی) فروش داشته باشد و صدر جدول فروش هفتگی را تصاحب کند.

شاید موفقیت غیر منتظره فیلم Wonder Woman برای بسیاری از کامیک بوک دوستان خبر بسیار شگفت‌انگیزی باشد، اما مطمئنا این خبر برای طرفداران بتمن و آن‎‌هایی که فکر می‌کردند در حق فیلم Batman V Superman  (به خاطر دریافت امتیاز 27%) بی‌انصافی شده است، چندان خوشایند نخواهد بود. اکنون ویدیویی از طرف طرفداران منتشر شده است که در آن «بروس وین» (Bruce Wayne)، بتمن جدید هالییود، را مشاهده می‌کنیم که از موفقیت زن شگفت انگیز در کسب نمرات بالا تعجب کرده است.

برخلاف بتمن و طرفدارانش، مطمئنا شرکت‌های وارنر برادرز و سرگرمی‌های DC از این اتفاق بسیار خوشحال هستند چرا که آخرین محصول مشترک آن‌ها هم از لحاظ تجاری و هم از لحاظ هنری مورد استقبال قرار گرفته است. شاید ذکر این جمله که «زن شگفت انگیز دنیای سینمایی مشترک DC را نجات داد» کمی اغراق و بزرگنمایی باشد، اما بدون شک با این موفقیت، اعتبار این سبک فیلم‌ها و همچنین انتظار طرفداران نسبت به کیفیتی که فیلم‌های ابر قهرمانی در آینده ارائه خواهند داد، افزایش پیدا کرده است.

بسیاری از منتقدان به این موضوع اشاره کرده‌اند که جو بسیار تاریک و افسرده فیلم‌های گذشته دنیای سینمایی DC باعث افت کیفیت و در نتیجه کاهش نمرات آن‌ها شده است. برخی دیگر نیز اعتقاد داشتند که این فیلم‌ها برای متفاوت بودن نسبت به فیلم‌های شاد دنیای سینمایی مشترک مارول، خودشان را به یک اتمسفر گرفته و سنگین آلوده کرده‌اند. به نظر می‌رسد که فیلم Wonder Woman از نقات قوت هر دو جهان (مارول و DC) به نحو احسنت استفاده کرده است و نمرات این فیلم، گویای همه چیز هستند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *