واکنش کارگردان Avengers و «ساموئل جکسون» به انتقادات اسکورسیزی از فیلم‌های مارول

«جاس ویدن» کارگردان قسمت اول «انتقام‌جویان» (Avengers) به انتقادات «مارتین اسکورسیزی» از فیلم‌های مارول واکنش نشان داد. اسکورسیزی کارگردان «ایرلندی» فیلم‌های پرخرج مارول را به پارک‌های تفریحی شبیه دانست و کارگردانان «دنیای سینمایی مارول» را به دفاع از فیلم‌های‌شان وادار کرد.

«جاس ویدن» پس از «جیمز گان» که اظهارات اسکورسیزی را «غم‌انگیز» توصیف کرده بود، در صفحه‌ی توئیتر خود ابتدا نقل قول اسکورسیزی که گفته بود: «این سینمایی انسانی نیست که سعی داشته باشد تجارب احساسی و روانی را به انسان‌های دیگر منتقل کند.» را منتشر کرد و سپس می‌نویسد: «اول به «جیمز گان» فکر می‌کنم، و اینکه او چطور از جان خود برای «محافظین کهکشان» مایه گذاشت. برای مارتی هم احترام قائلم و حرف او را درک می‌کنم، اما… اینکه همیشه خشمگین هستم بی‌علت نیست.»

«ساموئل ال. جکسون» هم در مصاحبه با ورایتی در مراسم افتتاحیه‌ی استودیوی جدید «تایلر پری» در آتلانتا در این خصوص گفت: «مانند این است که بگویید «باگز بانی» لذت‌بخش نیست. سینما سینماست. هر کسی نظری دارد، بنابراین مشکلی نیست. [این اظهارات] باعث نمی‌شود تولید فیلم‌ها متوقف شود.»

اسکورسیزی در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» اعتراف کرده بود که سعی کرده فیلم‌های مارول از جمله «انتقام‌جویان»، «محافظین کهکشان» و «کاپیتان آمریکا» را ببیند و نتوانسته از آن‌ها لذت ببرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *