روز گذشته صفحه فیسبوک کمپانی Ubisoft با انتشار تصویری از جزیره عنوان Far Cry 3 بروزرسانی شد. “جزیره‌ای که هیچگاه واقعا ترکش نکردیم” متنی است که Ubisoft در توضیح این تصویر ارسال کرده است.

http://www.uupload.ir/files/v79s_fary-cry-3.jpg

معنای اینکار چه می‌تواند باشد؟ ممکن است Ubisoft ساخت یک ریمستر از عنوان موفق 3 Far Cry برای کنسول‌های نسل هشتم را در دستور کار قرار داده باشد. یا اینکه سعی در اشاره به یک معرفی جدید داشته باشد: یک پیش درآمد با محوریت ضدقهرمان قسمت سوم یعنی “واس” یا حتی عنوانی کاملا جدید که قرار است در جزیره این نسخه روایت شود. این احتمال هم وجود دارد که Ubisoft با اینکار سعی می‌کند از میزان علاقه طرفداران نسبت به Far Cry 3 آگاه شود و در عناوین آینده Far Cry به نوعی به قسمت سوم بازگردد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، “واس مونته‌نگرو” که بعنوان یک ضدقهرمان‌ در قسمت سوم Far Cry با او آشنا شدیم یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ صنعت بازی است. به همین جهت، به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، اگر پست جدیدی که در فیسبوک Ubisoft ارسال شده به یک دنباله جدید و بازگشت به جزیره Rook اشاره داشته باشد، یکی از احتمال‌های قوی در مورد این عنوان قطعا حضور واس خواهد بود.

قسمت سوم سری شوتر اول شخص جهان آزاد Far Cry که در سال 2012 عرضه شد، یکی از بهترین عناوین این سری و همینطور یکی از برترین عناوین نسل گذشته است.

نظر شما در مورد پست جدید فیسبوک Ubisoft چیست؟ آیا معرفی قسمت جدید Far Cry سورپرایز کنفرانس Ubisoft در E3 2017 خواهد بود؟

آپدیت: در اینستاگرام رسمی Ubisoft در کنار تصویر و متنی که اشاره شد، همچنین عبارت “چیزی رو به یادتون میاره؟” نیز نوشته شده است. همچنین در پستی دیگر این کمپانی با قرار دادن تصویری از شخصیت واس، نقل قولی از معروف ترین جمله این شخصیت را آورده است. جمله: “تابحال تعریف دیوانگی رو بهت گفتم؟”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *