«پل دینو»: فیلمنامه The Batman غافلگیرکننده بود

در حالی که فیلمبرداری پروژه‌ی «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» چند ماهی است که متوقف شده، اما بازیگرانی که در تولید نیمه‌کاره‌ی آن مشارکت کرده‌اند از تجارب خود می‌گویند و اینکه هواداران با چگونه فیلمی مواجه خواهند شد. «پل دینو» که در فیلم نقش «ریدلر» یا «ادوارد نشتون» را بازی می‌کند به تازگی در مصاحبه با «پلی‌لیست» از «زندگی وحشی» اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان گفته اما در بخشی از گفتگویش فیلمنامه‌ی ریوز را به‌شدت تأثیرگذار می‌خواند.

دینو می‌گوید:‌ «در حال فیلمبرداری بودیم. به خانه برگشتم تا به فرزندم سری بزنم اما به خاطر پاندمی کرونا موفق به بازگشت نشدم و این اتفاق عجیبی بود. اما در مورد فیلم احساس بسیار خوبی دارم. فکر می‌کنم «مت ریوز» کارش را بلد است. از فیلمنامه‌ی او غافلگیر شدم، فیلمنامه‌ای که به نظر من می‌تواند به‌شدت تأثیرگذار باشد. امیدوارم بتوانیم زودتر به محل فیلمبردار بازگردیم. اما نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد.»

از جزئیات داستانی که ریوز قرار است در مورد «بتمن» روایت کند اطلاعات ناچیزی منتشر شده، و تنها حضور چندین شخصیت شرور تأیید شده است. اوایل ماه می «کالین فرل» در مورد نقش «پنگوئن» گفت که لحظات زیادی در این نقش بازی نکرده اما در چند صحنه‌ی «دلپذیر» جلوی دوربین رفته است.

دینو نیز اطلاعاتی در مورد فیلمنامه‌ی ریوز فاش نمی‌کند و می‌گوید از لحاظ قانونی اجازه‌ی صحبت در این باره را ندارد اما وعده می‌دهد: «چیزی جذاب و سرگرم‌کننده در مورد شخصیت من و همه‌ی شخصیت‌های دیگر وجود دارد. از آن گونه فیلم‌هایی است که مشتاقیم شکوهمندانه روی پرده برود. بنابراین امیدوارم راهی برای [مهار ویروس کرونا] پیدا شود. ارزش صبر کردن را دارد.»

ژانویه گذشته «جیم کری» شخصیت «ریدلر» را با «دکتر رباتنیک» در فیلم «سونیک خارپشت» مقایسه کرده بود. کری در سال ۱۹۹۵ در فیلم «بتمن برای همیشه» این نقش را بازی کرده بود. رباتنیک شخصیتی زیرک است که شباهت‌هایی با «ریدلر» دارد از این جهت که هر دوی آن‌ها نقشه‌های شیطانی دقیقی طراحی می‌کنند.

کری در این باره می‌گوید:‌ «هر دوی آن‌ها اطراف درخت معرفت می‌چرخند. از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر می‌پرند و گاهی سقوط می‌کنند. یکی از آن‌ها را در مقابل دیگری قرار نمی‌دهم. فکر می‌کنم در کنار هم باشند موفق‌تر شوند. اما رباتنیک و اساساً هر شخصیت ابرشرور دیگری حاصل نوعی بی‌توجهی و احساس پوچی مطلق است که را در برنامه‌هایی که برای مدیریت دنیا طراحی شده نمود پیدا می‌کند…»

«رابرت پتینسون»‌ در فیلم «بتمن» نقش اصلی را بازی می‌کند. این فیلم در حال حاضر قرار است ژوئن سال ۲۰۲۱ توسط برادران وارنر اکران شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *