پوستر جدید فیلم «کاپیتان مارول»

کاپیتان مارول

با اینکه طرفداران فیلم «انتقام جویان 4» با شنیدن خبر تعویق در زمان پخش تریلر این فیلم ناامید شدند، کمپانی مارول با انتشار پوستری جدید از ابر قهرمانی که قرار است به نجات انتقام جویان بیاید در تلاش است تا طرفداران را راضی نگه دارد. تریلر دوم فیلم «کاپیتان مارول» نیز امروز، دوشنبه سوم دسامبر منتشر خواهد شد. فیلم «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسون» قرار است در هشتم مارس 2019 به روی پرده سینما برود.

پوستر جدید جزئیاتی درباره ماجرای این فیلم ندارد، فیلم‌های استودیو مارول هیچ کدام عاری از اشکال نیستند اما شاید جذاب‌ترین فیلم‌های این استودیو تا به حال «تور: رگنراک» و «انتقام جویان: جنگ ابدیت» بوده باشند. فیلم «کاپیتان مارول» توسط «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانی شد و بازیگرانی چون «جود لاو»، «ساموئل ل. جکسون»، «بن مندلسون» و «لی پیس» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان فیلم از روایت پیشینه این شخصیت به شکل مرسوم صرف نظر کرده و در آغاز فیلم کارول می‌تواند از توانایی‌هایش استفاده کند. او زندگی خاکی را ترک گفته تا به ارتشی به نام «استارفورس» به رهبری «جود لا» ملحق شود. داستان «کاپیتان مارول» در اواسط دهه ۱۹۹۰ روایت می‌شود، یعنی زمانی دراز پیش از بازگشت «استیو راجرز» و ساخته شدن اولین لباس «مرد آهنی» توسط «تونی استارک.» به همین علت فیلم می‌تواند نسخه‌های جوانتری از چهره‌های آشنای مارول مانند «نیک فوری» که هنوز یک مأمور «شیلد» با دو چشم بینا است را معرفی کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *