کمپانی برادران وارنر بعد از انتشار تریلر نهایی فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه ی شمشیر) اقدام به انتشار پوستر جدیدی از این فیلم با بازی چارلی هانام کرده است. شما در ادامه می توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید.

فیلم شاه آرتور: افسانه ی شمشیر یک برداشت نمادین از افسانه ی اکسکالیبور (Excalibur) می باشد که به ترسیم سفر آرتور از خیابان به تاج و تخت می پردازد. وقتی که در بچگی پدر آرتور کشته می شود، عموی آرتور، ورتیگن (جاد لاو) تاج و تخت را تصاحب می کند. آرتور هیچ ایده ای در مورد اینکه واقعا کیست ندارد و حق طبیعی اش از تاج و تخت را نیز دزدیده اند و در کوچه های شهر سرگردان است. اما زمانی که او شمشیری را از یک سنگ بیرون می کشد، زندگی اش دگرگون می شود و مجبور می شود که میراث واقعی خود را اذعان کند، چه دوست داشته باشد چه متنفر باشد.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آسترید برژ فریزبی (فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides)، اریک بانا (فیلم Star Trek و Lone Survivor)، جایمن هانسو (فیلم The Legend of Tarzan و Guardians of the Galaxy) اشاره کرد. فیلم شاه آرتور: افسانه ی شمشیر به کارگردانی گای ریچی قرار است در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۷ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران شود.

پوستر فیلم King Arthur: Legend of the Sword – شاه آرتور: افسانه ی شمشیر

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *