پیام مرموز «برایان کرانستون» و «آرون پل» در مورد فیلم Breaking Bad

رویداد بزرگی در شرف وقوع است، اما هواداران سریال نمی‌دانند در چه موردی. آیا فیلم «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) در عین غافلگیری عرضه خواهد شد؟

زمان عرضه‌ی نسخه‌ی سینمایی «قانون‌شکنی» ممکن است فرارسیده باشد. «برایان کرانستون» برنده‌ی امی و «آرون پل» با ارسال پیام‌های مرموزی در شبکه‌های اجتماعی، بر هیجان این فیلم افزودند. این دو بازیگر شب گذشته با ارسال تصویری از دو الاغ در صفحات توئیتر خود نوشتند: «به زودی.»

«پیتر گولد» نویسنده‌ی «قانون‌شکنی» و شورانر سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) نیز در واکنش به این تصویر نوشت منتظر شنیدن این خبر می‌ماند.

فیلم «قانون‌شکنی» یکی از اسرارآمیزترین پروژه‌های هالیوود در حال حاضر است و تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد آن به تأیید رسمی نرسیده، هرچند در بسیاری از گزارش‌ها آمده است که فیلم زندگی «جسی پینکمن» با بازی پل را پس از وقایع قسمت پایانی «قانون‌شکنی»‌ روایت می‌کند. جسی آخرین بار در حال فرار دیده شد. «وینس گیلیگان» خالق سریال این فیلم را تولید می‌کند اما او هم تا امروز اطلاعاتی در مورد بازیگران و داستان فاش نکرده است.

«آرون پل» در مورد این پروژه در مصاحبه با ورایتی گفته بود: «چیزی در مورد فیلم «قانون‌شکنی» نشنیده‌ام اما خیلی دوست دارم نقشی در آن ایفا کنم.» فیلمبرداری پروژه از نوامبر تا فوریه گذشته در آلباکرکی، نیو مکزیکو انجام شده است.

کرانستون نیز حاضر نیست چیزی از فیلم برملا سازد. شخصیت «والتر وایت»‌ با بازی او، آخرین بار در حال خون ریزی ناشی از اصابت گلوله دیده شد. بسیاری از هواداران بر این باورند که «والتر وایت» مرده است اما سریال عملاً این مسئله را تأیید نکرد. کرانستون سال گذشته در مصاحبه با ایندی‌وایر گفته بود امیدوار است جسی از گذشته‌اش فاصله بگیرد و زندگی واقعی را تجربه کند.

فوریه گذشته اعلام شد که نت‌فلیکس حق پخش فیلم را خریداری کرده است. شبکه‌ی AMC که سریال را روی ایر برد و اسپین‌آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» را همچنان روی ایر می‌برد، پس از انتشار فیلم از طریق نت‌فلیکس آن را پخش خواهد کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *