خانه ورزش اخبار ورزش پیشگاه هادیان: ملوان برنده مزایده واگذاری نفت تهران است

پیشگاه هادیان: ملوان برنده مزایده واگذاری نفت تهران است

0

محمود پیشگاه هادیان در مورد اینکه چرا نادر دست‌نشان قراردادش را با باشگاه ملوان امضا نکرده است، گفت: دست‌نشان سرمربی فصل آینده ما خواهد بود و او به ما قول داده روز پنجشنبه در انزلی حاضر شود، او برای رخصت گرفتن از مسئولان خونه‌به‌خونه به مازندران رفته است و به زودی به ملوان برمی‌گردد. نادر دست‌نشان یک مربی حرفه‌ای است.

وی در مورد اینکه باشگاه نفت تهران در آستانه انحلال قرار گرفته و احتمال دارد گل‌گهر یا صبای قم جانشین این تیم در لیگ برتر شوند، اظهار داشت: واقعیت آن است که ما برنده مزایده قانونی واگذاری باشگاه نفت تهران بودیم. فصل گذشته فقط باشگاه ملوان برای خرید امتیاز این تیم اقدام کرد و ۵۰۰ میلیون تومان هم بابت شرکت در این مزایده واریز کردیم که هنوز به باشگاه ما پس داده نشده است، بنابراین در این مورد برای نفت اتفاقی بیفتد، ما تابع قانون هستیم.

پیشگاه هادیان در مورد اینکه ملوان خود را مالک باشگاه نفت تهران می‌داند، گفت: ما خود را مالک این باشگاه نمی‌دانیم، بلکه معتقدیم برنده مزایده قانونی این باشگاه هستیم و در این مورد هرچه قانون حکم کند آن را می‌پذیریم. دکتر دنیامالی رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان است و ما هرچه ایشان و قانون بگوید، قبول داریم.

قائم مقام باشگاه ملوان انزلی افزود: ملوان با بی‌عدالتی به لیگ یک سقوط کرد. همه کارشناسان قبول دارند ملوان از نظر اشتباهات داوری مظلوم واقع شد. جالب است که در آن سال سیاه‌جامگان ۱۲ امتیاز از تیم‌های تبریزی کسب کرد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *