خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی وستهم – چلسی؛ از غرب تا شرق لندن

پیش بازی وستهم – چلسی؛ از غرب تا شرق لندن

0

دوشنبه شب در آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، وستهم یونایتد در ورزشگاه لندن میزبان چلسی است. آبی های لندن در حالی دوشنبه شب در دربی لندن به مصاف وستهم می روند که می توانند با کسب سه امتیاز در این بازی خارج از خانه، بار دیگر اختلاف را در صدر جدول با تیم دوم (تاتنهام) به عدد ده برسانند.

چلسی در این بازی امید زیادی برای کسب پیروزی دارد، آن ها ۱۷ بازی از ۱۹ مسابقه این فصل شان را در مقابل تیم هایی خارج از شش تیم برتر لیگ، با برد پشت سر گذاشته اند. اما نکته ناامیدکننده برای چلسی، دو شکست مقابل وستهم در دو جدال خارج از خانه اخیر مقابل چکش ها است. یکی از این شکست ها، این فصل در جام اتحادیه رقم خورد، چکش ها با پیروزی مقابل چلسی، تیم کونته را از لیگ کاپ حذف کردند.

چلسی در شش دیدار اخیرش در لیگ برتر، ۴ برد و دو تساوی را کسب کرده است، دو تساوی مقابل برنلی و لیورپول در خارج از خانه رقم خورده است. آخرین برد خارج از خانه چلسی در لیگ برتر، به پیروزی ۳-۰ مقابل لسترسیتی بر می گردد. در آن سمت، وستهم در شش دیدار اخیرش، سه برد، یک باخت و دو تساوی را تجربه کرده است. تنها باخت این تیم، شکست مقابل منچسترسیتی بود. بعد از شروع ضعیف در ابتدای فصل، تیم بیلیچ کم کم شرایط بهتری پیدا کرد و اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، وستهم دو بار پیروز شده، چلسی سه بار طعم برد را چشیده و یک مسابقه با تساوی پایان یافته است. دو دیدار اخیر دو تیم به میزبانی وستهم، با پیروزی چکش ها پایان یافته است. آخرین بار چلسی ۴ مارچ ۲۰۱۵ در زمین وستهم پیروز شد. برد ۱-۰. نکته جالب دیگر این که، در ۵ بازی از ۶ مسابقه اخیر دو تیم، حداقل یک تیم موفق به زدن ۲ گل شده است.

انتظار می رود اندی کارول جانشین آنتونیو در ترکیب وستهم شود. آنتونیو به دلیل محرومیت در این بازی غایب است. اوگبونا و ساخو به دلیل مصدومیت غایبین وستهم در این بازی هستند.

ادن هازارد با وجود مصدومیت جزیی، احتمالاً مشکلی برای همراهی آبی پوشان در این مسابقه ندارد. به جز او، چلسی نگرانی ای بابت مصدومیت بازیکنانش ندارد و کونته تمام بازیکنان را در دسترس دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

این اولین جدال دو تیم در لیگ برتر در ورزشگاه لندن است. وستهم در ده مسابقه آخرش در آپتون پارک در لیگ برتر، مقابل چلسی فقط دو بار پیروز شده بود (یک تساوی و هفت باخت).

چلسی در ۲۱ بازی اخیرش مقابل وستهم در لیگ برتر، فقط دو بار بازنده بوده است. ۱۵ برد و ۴ تساوی.

کونته دو دربی از سه دربی خارج از خانه (لندن) لیگ برتری را در این فصل باخته است. شکست مقابل آرسنال و تاتنهام و برد مقابل کریستال پالاس.

کارول در سه دربی اخیر خانگی (مقابل تیم های لندنی) موفق به زدن ۵ گل شده است.

فابرگاس هفته گذشته در بازی شماره ۳۰۰ خود در لیگ برتر، به رکورد ۱۰۲ پاس در لیگ جزیره رسید.

دیگو کاستا در ۷۸ بازی لیگ برتری، ۴۸ گل به ثمر رسانده است.

تنها ۴ بار در تاریخ لیگ برتر اتفاق افتاده که یک تیم تا هفته بیست و ششم، بیش از ۶۳ امتیاز کسب کند (چلسی تا هفته ۲۶، ۶۳ امتیاز گرفته است)، و تنها یک بار پیش امده که یک تیم تا هفته ۲۶ لیگ برتر، ۶۳ امتیاز یا بیشتر کسب کرده باشد ولی در نهایت به قهرمانی در لیگ نرسد. آرسنال در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *