پیوستن جیک جیلنهال به فیلم جدید و ابرقهرمانی کارگردان Extraction

جیک جیلنهال، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار قرار است در فیلم ابرقهرمانی Prophet به کارگردانی سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction به ایفای نقش بپردازد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جیک جیلنهال، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Brokeback Mountain قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی جدید به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، جیلنهال قرار است در فیلم Prophet که اقتباسی از کمیکی به همین نام است، نقش‌آفرینی کند. ماه گذشته نیز جیلنهال برای بازی در اقتباس سینمایی کمیک Oblivion Song، اثر رابرت کرکمن قرارداد همکاری امضا کرده بود و حالا قرار است در دو اثر اقتباسی از دنیای کمیک بازی کند.

سم هارگریو در حال صحبت با کریس همسورث در پشت صحنه فیلم Extraction

سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction که برای کارگردانی فیلم Extraction 2 نیز بازگشته، وظیفه کارگردانی فیلم Prophet را بر عهده خواهد داشت. راب لایفلد، خالق شخصیت ددپول وظیفه خلق و نوشتن کمیک پرافت را بر عهده داشته است. مارک گوگنهایم، نویسنده سریال Arrow و سریال Legends of Tomorrow وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن و ابرقهرمانی را بر عهده دارد. جیلنهال نقش جان پرافت را در فیلم Prophet بازی خواهد کرد که در پایان جنگ جهانی دوم حاضر می‌شود تا برای تأمین غذا و مایحتاج خانواده‌اش در آزمایش‌ها علمی آلمانی نازی حضور پیدا کند.

پس از بمباران آزمایشگاه محل آزمایش ساخت ابرسرباز، او برای ۲۰ سال در زیر زمین دفع می‌شود و در سال ۱۹۶۵ به‌هوش می‌آید. او در ادامه متوجه می‌شود که همه چیز تغییر کرده و دخترش از او تنفر دارد و همچنین عوامل KGB به‌دنبال او هستند تا با استفاده از نمونه خونش، ارتشی از ابرسربازان را بسازند. جیلنهال پیش از این سابقه بازی در نقش میستریو در فیلم Spider-Man: Far From Home را داشته است و با دنیای کمیک غریبه نیست.

فیلم The Guilty به کارگردانی آنتوان فوکوآ، جدیدترین فیلم جیلنهال است که از نتفلیکس پخش شده و فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی، فیلم بعدی او خواهد بود. همچنین جیلنهال قرار است در فیلم جدید و بدون نام گای ریچی به ایفای نقش بپردازد که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری این فیلم از ماه آینده آغاز شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Prophet در دسترس نیست.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *