اگر هنوز هم بازی Rainbow Six Siege را تجربه نکرده‌اید و یا به هر دلیلی نتوانسته‌اید که این عنوان آنلاین را تهیه کنید، یوبی‌سافت پیشنهاد ویژه‌ای را برای شما تدارک دیده است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد.

امروز، شرکت یوبی‌سافت برای چندمین بار تجربه کردن عنوان اکشن آنلاین چند نفره خود، یعنی بازی Rainbow Six Siege را رایگان اعلام کرد. البته بدیهی است که این اتفاق برای مدت محدودی در جریان خواهد بود.

طبق گفته‌های این شرکت بازیکنان می‌توانند به مدت چهار روز که از فردا شروع خواهد شد و تا پایان روز ششم شهریور ادامه خواهد داشت، به بازی کردن بپردازند و از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کنند. البته لازم به یادآوری است که صاحبان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای انجام این بازی، باید اشتراک ویژه سرویس‌های آنلاین مربوط به کنسول‌هایشان، یعنی ایکس باکس لایو گلد و پلی‌ استیشن پلاس را داشته باشند. اما برای پی سی، تنها داشتن یک اکانت در شبکه استیم و یا Uplay کفایت می‌کند.

پس از پایان این مدت نیز کسانی که موفق به تجربه بازی Rainbow Six Siege شده‌‌اند، قادر خواهند بود تا این عنوان را به صورت نصف قیمت تهیه کنند. این تخفیف تا تاریخ سیزدهم شهریور ماه (4 سپتامبر) برقرار خواهد بود. پس از این تاریخ نیز بالاخره بسته الحاقی جدید بازی Rainbow Six Siege که Blood Orchid نام دارد برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد که سه اپراتور جدید و یک نقشه را به بازی اضافه خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *