محصولی که خواهیم دید، از اولین خودرو های سال ۲۰۱۸، شورلت خواهدبود. این مدل کربن 65 نام دارد. به دلیل شصت و پنجمین سالگرد، قرار است تولید محدود این سری راه اندازی شود. بیشتر فروشنده های آمریکایی و کانادایی هرگز رنگ این خودرو را نخواهند دید!

تعدادی که برای تولید محدود در نظر گرفته شده است؛ 650 عدد بوده که 500 تا مخصوص فروش در کل آمریکا و 150 عدد برای صادرات است. این تعداد بسیار کمتر از میزان یک خودرو برای هر فروشنده شورولت است. شورولت 3000 فروشنده در آمریکا و 414 فروشنده در کانادا دارد. این ماشین در جولای و یا اوایل آگوست قابل دسترس است.

imageshandler

کربن 65 با امکانات داخلی اضافی و دارای سقف بوده که قابل تبدیل است و شباهت زیادی به مدل های دیگر مانند Zo6 و Grand Sport دارد. همه این امکانات با قیمتی نزدیک 15000 دلار قابل تهیه خواهد بود.

بدنه خارجی از فیبر کربنی بوده و لوله های خنک کننده در آن تعبیه شده است. در داخل ماشین، فرمان از فیبر کربنی خواهد بود. محل نشستن افراد از چرم جیر ساخته شده که دارای کوک های آبی رنگ بوده و محل درزها نیز با روکش هایی بسته شده‌اند.

قیمت تمام شده خودرو برای کربن 65 سری Grand Sport 2018 با 81490 دلار آغاز و تا 99490 دلار برای سری Zo6 بالا خواهد رفت. قیمت ارسال خودرو هنوز تعیین نشده‌است. مدل کاروت در ژوئن سال 1930 تولید خود را آغازکرده و به جز سال 1983 همواره در مدل های معرفی شده از سوی شورلت قرار داشته‌است.

چرخان

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *