کارگردانان Lego Movie «رایان گاسلینگ» را به فضا می‌برند

استودیوی ام‌جی‌ام زوج «فیل لرد» و «کریس میلر» را برای کارگردانی اقتباس سینمایی از رمان بعدی «اندی ویر» نویسنده‌ی «مریخی» انتخاب کرد. ورایتی گزارش می‌دهد که این پروژه از ماه مارس در حال توسعه است، وقتی که استودیو امتیاز تولید فیلم براساس «پروژه‌ی درود بر مریم» (Project Hail Mary) را با قراردادی هفت رقمی خریداری کرد.

داستان فیلم در مورد یک فضانورد تنها است که برای نجات دنیا به یک مأموریت حیاتی می‌رود. «رایان گاسلینگ» به همراه «ایمی پاسکال» و «کن کائو» که فیلم نامزد اسکار «سوگلی» را تولید کرده، تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. لرد و میلر پیش‌تر در «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» که برنده‌ی اسکار بهترین انیمیشن شد با پاسکال همکاری کرده بودند. «آدیتیا سود» که فیلم «مریخی» را برای «ریدلی اسکات» تهیه‌ کرد دیگر تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهد بود. «مریخی» در سال ۲۰۱۵ بیش از ۶۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد و نامزد اسکار بهترین فیلم سال شد.

رمان «پروژه درود بر مریم» بهار سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که گاسلینگ پس از دریافت فیلمنامه برای پیوستن لرد و میلر تلاش کرده است. هرچند میلر و لرد با یونیورسال قرارداد دارند، اما این استودیو به ام‌جی‌اج برای انتخاب این کارگردانان چراغ سبز نشان داد. آخرین همکاری آن‌ها به سال ۲۰۱۴ و فیلم «خیابان جامپ شماره ۲۲» (دانلود فیلم 22 Jump Street با لینک مستقیم) برمی‌گردد. این زوج قرار بود در سال ۲۰۱۸ فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story با لینک مستقیم) را هم کارگردانی کنند اما با استودیو اختلاف نظر پیدا کردند و جای خود را به «ران هاوارد» دادند.

لرد و میلر پیش‌تر در حال توسعه‌ی یک اقتباس سینمایی از رمان «آرتمیس» (Artemis) که پس از «مریخی» منتشر شده بودند، اما فیلم «درود بر مریم» که هنوز عنوانی رسمی پیدا نکرده در اولیت قرار می‌گیرد. گاسلینگ با سفر در فضا بیگانه نیست و در سال ۲۰۱۸ در فیلم درام «اولین انسان» (دانلود فیلم First Man با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیمین شزل» ظاهر شده است. او برای بازی در این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *