کارگردان فیلم پیش‌درآمد Sopranos معرفی شد

استودیوی نیولاین با انتخاب «آلن تیلور» گام دیگری برای تولید «قدیسان کثیر نیوآرک» (Many Saints Of Newark) فیلم پیش‌درآمد سریال «خانواده‌ی سوپرانو» (The Sopranos) برداشت.

خبر تولید این فیلم ماه مارچ گذشته وقتی که نیولاین فیلمنامه «دیوید چیس» خالق «خانواده‌ی سوپرانو» را خریداری کرد منتشر شده بود. قصه فیلم در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی و در شهر نیوآرک، نیو جرزی اتفاق می‌افتد و درگیری‌های سیاه‌پوستان با ایتالیایی‌تباران را به تصویر می‌کشد. در جولای سال ۱۹۲۷ بیست و شش تن کشته و صدها تن دیگر زخمی شدند.

وقایع سریال «خانواده‌ی سوپرانو» که در خلال سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ از شبکه HBO پخش شد، در زمان حال روایت می‌شد. این سریال ۲۱ جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی برای تیلور را به همراه داشت. «لارنس کونر» که در سریال «خانواده‌ی سوپرانو» با چیس همکاری کرده بود، در نگارش فیلمنامه پیش‌درآمد هم مشارکت خواهد کرد. انتظار می‌رود فیلم «قدیسان کثیر نیوآرک» دوران جوانی چند شخصیت مهم سریال را به تصویر بکشد.

تیلور ۹ اپیزود از ۸۶ اپیزود سریال «خانواده‌ی سوپرانو» را کارگردانی کرده است و کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های «بازی تاج‌وتخت»، «مد من»، و «امپراطوری ساحلی» را هم در کارنامه دارد. فیلم «ثور: دنیای تاریک» و «نابودگر جنسیس» نیز آثار سینمایی کارگردانی شده توسط او هستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *