استودیو مارول در گزارشی جدید اعلام کرده است که کارگردان های فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را مشخص کرده است و این کارگردان ها نیز آنا بودِن و رایان فِلِک می باشند که بیشتر بخاطر فیلم Mississippi Grind محصول سال ۲۰۱۵۵ و با بازی رایان رینولدز و بن مندلسون شناخته می شوند و قرار است برای اولین بار کاراکتر کارول دنورس با بازی برنده ی جایزه ی اسکار بری لارسون را به دنیای سینمایی مارول معرفی کنند.

کاپیتان مارول حضور پیوسته ای در کمیک های مارول داشته است و اولین حضور آن به سال های ۱۹۶۸ میلادی و کمیک ابرقهرمانان مارول شماره ی ۱۳ برمی گردد. او به عنوان رئیس بخش امنیت نیروی هوایی ایالت متحده شناخته می شود، اما بعد از حوادثی وارد دنیای ابرقهرمانان می شود.

رئیس استودیو مارول کوین فیگ در مورد این فیلم گفته بود:

ما کاراکترهای زیادی در مارول داریم که هر کدام از آنها نیز قدرت خاصی دارند، یکی از آنها نیز کاپیتان مارول می باشد که در آینده ی نزدیک شاهد فیلم مستقل او خواهیم بود.

حضور بودن و فلک به عنوان کارگردانان فیلم کاپیتان مارول بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد چون آنها با جو و آنتونی روسو در فیلم های موفق کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی همکاری داشته اند و در حال حاضر نیز درگیر پروژه ی فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت می باشند.

نیکول پرلمن (Guardians of the Galaxy) و مگ لِفاو (Inside Out) فیلمنامه نویسان کاپیتان ماورل می باشند و این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *