کارگردان Black Widow: دنباله فیلم ممکن است بدون «اسکارلت جوهانسن» ساخته شود

«کیت شورتلند» کارگردان «بیوه سیاه» (Black Widow) می‌گوید دنباله این فیلم ابرقهرمانی ممکن است بدون «اسکارلت جوهانسن» ساخته شود. جوهانسن در این فیلم اکشن و چندین عنوان دیگر «دنیای سینمایی مارول» نقش «ناتاشا رومانوف» یا «بیوه سیاه» را بازی می‌کند.

شخصیت «بیوه سیاه» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) کشته شد اما فیلم «بیوه سیاه» یک پیش‌درآمد است و پیشینه او را بازگو می‌کند. شورتلند در مصاحبه با «ریدیو تایمز» می‌گوید: «به دنبال کردن یک شخصیت دیگر فکر می‌کنم، بله. فکر می‌کنم اسکارلت با رضایت کامل این مهمانی را ترک می‌کند، می‌دانید، و او آخرین فردی نیست که می‌رود. او تصمیم گرفته که برود. و من فکر نمی‌کنم که در مقطع فعلی تمایلی به بازگشت داشته باشد.»

بسیاری از هوادران مارول گمانه‌زنی می‌کنند که شخصیت «یلنا» با بازی «فلورنس پیو» جانشین ناتاشا شود. پیو پیش‌تر در تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول و دیزنی+ دیده شده بود، اما شورتلند تأیید نمی‌کند که دنباله احتمالی حول محور شخصیت یلنا می‌چرخد.

شورتلند سال گذشته در مصاحبه با «امپایر» گفته بود: «[کوین فایگی] به این نتیجه رسید که مخاطبین انتظار فیلمی دارند که پیشینه‌ی شخصیت را روایت کند، البته ما مسیری دیگری پیمودیم. ما نمی‌دانستیم که «فلورنس پیو» چقدر فوق‌العاده خواهد بود. می‌دانستیم که عالی خواهد بود. اما نمی‌دانستیم که تا چه حد. اسکارت سخاوتمندانه می‌گوید: «من مسئولیت فیلم را به او می‌سپارم.» بنابراین فیلم داستان شخصیت زن دیگری را پایه‌ریزی می‌کند.»

«بیوه سیاه» ‌۹ ژوئیه (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و شبکه دیزنی+ پخش خواهد شد. کارشناسان هالیوود پیش‌بینی می‌کنند که این عنوان ابرقهرمانی به کارگردانی «کیت شورتلند» در اولین هفته اکرانش ۶۵ تا ۹۰ میلیون دلار فروش می‌کند. «باکس آفیس پرو» گزارش داده است که «بیوه سیاه» به عنوان اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» پس از دو سال ممکن است به افتتاحیه جهانی ۲۵۵ میلیون دلاری نیز دست پیدا کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *