کارگردان Rocketman قسمت سوم Sherlock Holmes را می‌سازد

«دکستر فلچر» کارگردان «راکتمن» (Rocketman) برای کارگردانی قسمت سوم «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes) با بازی «رابرت داونی جونیور» انتخاب شد.

فلچر در این چندگانه جانشین «گای ریچی» می‌شود که دو قسمت قبلی فیلم «شرلوک هلمز» در سال ۲۰۰۹ و «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» را در سال ۲۰۱۱ کارگردانی کرده بود. قسمت اول ۵۲۴ میلیون دلار و قسمت دوم ۵۴۵.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند.

به نوشته‌ی ورایتی به نقل از منابع نزدیک به پروژه، استودیوی برادران وارنر همواره به تولید قسمت سوم علاقه‌مند بوده است، اما برنامه‌های فشرده‌ی داونی در نقش «مرد آهنی» مانع از پیشرفت پروژه می‌شد. انتظار می‌رود قسمت سوم «شرلوک هلمز» ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

پیش‌بینی می‌شود «جود لا» نیز در نقش «پرفسور واتسون» بازگردد. «کریس برانکاتو» خالق سریال «نارکوس» (Narcos) فیلمنامه را به نگارش درآورده و «سوزان داونی»، «جوئل سیلور»، و «دن لین» تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت. استودیو پیش از این در نظر داشت فیلم را در روز کریسمس سال ۲۰۲۰ اکران کند.

فلچر که در آخرین لحظات فیلمبرداری «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) جایگزین «برایان سینگر» اخراجی شده بود، اخیراً فیلم بیوگرافیکال «التون جان» موسوم به «راکتمن» را با بازی «تارون اجرتون» روی پرده داشته است. این فیلم تا به امروز ۱۷۵ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخته است. او علاوه بر این فیلم «ادی عقاب» (Eddie the Eagle) با بازی اجرتون را هم کارگردانی کرده است.

فلچر با فیلم «بیل وحشی» (Wild Bill) در سال ۲۰۱۱ نامزدی بفتا را کسب کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *