کریس پرت با سریال The Terminal List به تلویزیون باز خواهد گشت

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس پرت قرار است پس از چندین سال دوری به دنیای تلویزیون بازگردد. این بازیگر که پیش از این سابقه حضور در سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و سریال Everwood، را در کارنامه خود داشته، قرار است در همکاری دوباره با آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، در سریال The Terminal List (فهرست ترمینال) نقش آفرینی کند. علاوه‌بر بازی، پرت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهد داشت که این سریال قرار است توسط شرکت MRC که پیش از این سابقه ساخت سریال The Outsider (بیگانه) برای شبکه HBO را بر عهده داشته، ساخته و منتشر شود. پرت و فوکوآ پیش از این در فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

فوکوآ وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال The Terminal List را بر عهده دارد و شاهد حضور او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز خواهیم بود. سریال The Terminal List که یک سریال دلهره‌آور و توطئه‌آمیز توصیف شده، داستان یک تکاور نیروی دریایی به‌نام ریس را دنبال می‌کند که ماموریت مخفیانه آن‌ها فاش می‌شود و گروهی در کمین نیروهای ریس بودند. ریس با خاطرات و سوالاتی درباره مقصر بودن وی در این حادثه، با خانه باز می‌گردد. بااین حال، مدارک جدیدی فاش می‌شود که نشان می‌دهد که یک نیروی تاریکی و ناشناس علیه ریس توطئه کرده‌اند و حال او به‌دنبال کشف آن‌ها است. سریال The Terminal List براساس رمانی به همین نام اثر جک کار در دست ساخت است که طبق گفته منابع نزدیک سریال قرار نیست یک سریال محدود و تک فصلی باشد و تیم تولید در تلاش است تا یک سریال چند فصلی باشد.

در حال حاضر این سریال دارای شبکه‌ای نیست و گفته می‌شود که سریال The Terminal List به شبکه‌های پولی مثل FX و سرویس‌های استریم پیشنهاد داده شده است. دنی دی‌گیلیو وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. تا پیش از اینکه سریال یک شبکه پیدا کند، قرار است شاهد حضور پرت در سال ۲۰۲۰ در انیمیشن Onward (به پیش) و فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) باشیم و به‌زودی او در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) برای اکران در  تابستان سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین خواهد رفت. علاوه‌بر این، شاهد بازگشت پرت در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز خواهیم بود. همچنین فوکوآ به‌تازگی وظیفه کارگردانی فیلم Infinite (اینفینیت) را بر عهده داشته که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *