«کریس پرت» معنای عنوان Jurassic World 3 را توضیح می‌دهد

«کالین ترورو» روز گذشته ضمن اعلام آغاز فیلمبرداری قسمت سوم «دنیای ژوراسیک»، فاش کرد که عنوان این فیلم «دنیای ژوراسیک: حکومت» (Jurassic World: Dominion) خواهد بود. این دومین بار است که ترورو بر روی صندلی کارگردانی این چندگانه می‌نشیند. قسمت دوم این مجموعه فیلم که «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» نام داشت توسط «جی.‌ای. بایونا» کارگردانی شد.

«کریس پرت» از تصویری که ترورو در صفحه‌ی خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده بود را به اشتراک گذاشت و معنای دقیق عنوان فیلم را به نقل از فرهنگ‌های لغت و تلفظ صحیح آن ارسال کرد. او سپس به هواداران بی‌تاب توصیه می‌کند که کمی بیشتر برای درک بهتری معنای عنوان منتظر بمانند. او پیش‌تر فاش کرده بود که قسمت جدید چندگانه مانند «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) خواهد بود، چرا که بسیاری از شخصیت‌های چندگانه گرد هم می‌آیند.

پرت در مصاحبه با «الن شو» (The Ellen Show) گفته بود: «احساس رسیدن به پایان دارد. همه‌ی بازیگران هستند. شاید جذابیتش را از بین می‌برم اما اهمیتی ندارد. می‌دانم که تمامی بازیگران «پارک ژوراسیک» در فیلم بازی می‌کنند بنابراین به فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» شبیه می‌شود که همه‌ی شخصیت‌ها را گرد هم آورد.»

ترورو در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» توضیح داده بود: «بازید دلیل بازگشت الی، مالکم و گرنت دقیقاً در همان روزی کا پارک از بین می‌رود ارائه می‌کردیم. قسمت بعدی فیلم این امکان را فراهم می‌کند که شخصیت‌های قدیمی به شکلی ارگانیک وارد داستان شوند. «امیلی کارمایکل» و من اسمش را «پارک ژوراسیک ۶» گذاشته‌ایم برای اینکه حقیقتاً همین‌گونه است.»

چندگانه‌ی «ژوراسیک» با پنج فیلم بیش از ۵ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. «دنیای ژوراسیک: حکومت» قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران شود. بیشتر بازیگران چندگاه از جمله «سم نیل»، «لورا درن» و «جف گلدبلوم» برای قسمت جدید بازخواهند گشت و در کنار «کریس پرت» و «برایس دالاس هاوارد» بازی می‌کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *