«مهدی یراحی» پرونده کنسرت‌های نیمه اول سال ۹۶ را بست. این خواننده شامگاه روز ۲۸ شهریورماه کنسرت سینمایی «بیست و یک روز بعد» را در سالن همایش‌های ایرانیان با حضور چهره های مختلف هنری و سینمایی روی صحنه برد.

تیتراژ فیلم‌ سینمایی بیست و یک روز بعد که در حال حاضر روی پرده سینما قرار دارد، عنوان این کنسرت بود و همین موضوع باعث ایجاد اتفاقات بصری جالب خصوصاً در شروع کنسرت شد.

کنسرت بیست و یک روز بعد با حضور بازیگران و سایر عوامل این فیلم از جمله ساره بیات، مهدی قربانی، حسین شریفی، محمدرضا خردمندان و محمدرضا شفاه برگزار شد. این کنسرت با پرفورمنس ویژه و جذابی از تیتراژ این اثر سینمایی آغاز شد.

مهدی قربانی و حسین شریفی بازیگزان نوجوان این فیلم با همراهی سروش کریمی، پرفورمر و بازیگر تئاتر، روی صحنه رفت و لحظاتی از این فیلم‌سینمایی را به شکل متفاوتی با استفاده از برخی اِلِمان‌های آن نظیر کلاه گیس و کیسه داروها اجرا کردند. همزمان مهدی یراحی اجرای قطعه بیست و یک روز بعد را اجرا کرد. تا پایان این قطعه یراحی روی صحنه حاضر نشد و در انتها پس از خروج پرفورمرها، صدای سوت قطار شنیده شد و ناگهان مهدی یراحی به وسط صحنه رفت و با همان استایل موزیک ویدئوی این فیلم دست‌هایش را رو به قطار گرفت و ماکت قطاری که با چراغ‌هایش در حال حرکت بود رو به روی او متوقف شد. این شروع پرهیجان کنسرت با تشویق‌های حضار همراه شد و در ادامه کلیه تیم کنسرت با لباسی منقش به آتش روی صحنه به اجرا پرداختند.

از جمله میهمانان ویژه کنسرت بیست و یک روز بعد، احسان علیخانی، نرگس آبیار، روزبه بمانی، بهروز صفاریان، محمدحسین قاسمی، امیرعلی بهادری، پرستو صالحی، آزاده نامداری، مونا برزویی و … بودند.

کنسرت «بیست و یک روز بعد» با اجرای ویژه این اثر اجرا شد  کنسرت 21 روز بعد  کنسرت 21 روز بعد  کنسرت 21 روز بعد  کنسرت 21 روز بعد  کنسرت 21 روز بعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *