«کیت بلانشت» در فیلم‌های بعدی «آدام مک‌کی» و «جیمز گری» بازی می‌کند

اگرچه هالیوود در انتظار بازگشایی سالن‌های سینما نشسته، «کیت بلانشت» همچنان به پروژه‌های تازه‌ای می‌پیوندد. ورایتی می‌نویسد او برای بازی در دو فیلم کارگردان طراز اول به توافق رسیده و به فیلم بعدی «جیمز گری» تحت عنوان «دوران آرماگدون» (Armageddon Times) و فیلم پرستاره‌ی «بالا را نگاه نکن» (Don’t Look Up) به کارگردانی «آدام مک‌کی» با بازی «جنیفر لارنس» پیوسته است.

این در حالی است که بلانشت اخیراً به اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) لاینزگیت به کارگردانی «الی راث» نیز ملحق شده بود. در حال حاضر مشخص نیست که این پروژه‌ها چه زمانی تولید خواهند شد چرا که فیلمبرداری تمامی عناوین سینمایی و تلویزیونی در سراسر دنیا به دنبال شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

«دوران آرماگدون» به نویسندگی و کارگردانی گری که سال گذشته «به‌سوی ستارگان» را روی پرده داشت ساخته می‌شود. داستان فیلم از تجارب شخصی گری در پیش‌دانشگاهی کیو-فارست در کوئینز نیویورک الهام گرفته شده است. «فرد ترامپ» پدر «دونالد ترامپ» از اعضای هیأت مدیره‌ی آموزشگاه در آن زمان بود و «دونالد ترامپ» دانش‌آموخته‌ی آن. مدیر آموزشگاه‌ شخصیت اصلی فیلم خواهد بود.

فیلم جدید مک‌کی فوریه‌ی گذشته معرفی و اعلام شد که لانرس در آن بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد دو ستاره‌شناس سطح پایین است که می‌کوشند به مردم در مورد شهاب‌سنگی که به زمین نزدیک می‌شود هشدار دهند. مک‌کی نویسنده‌ و کارگردان این فیلم خواهد بود و اولین اثرش را برای نت‌فلیکس می‌سازد.

بلانشت با این پروژه‌ها برنامه‌هایش را حتی فشرده‌تر می‌کند. اوایل سال ۲۰۲۰ گزارش شد که فیلمبرداری نقش خود در «کوچه‌ی کابوس» به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» را به پایان رسانده است. او در حال حاضر سریال «خانم آمریکا» را در هولو دارد و به خاطر بازی در نقش «فیلیس شلافلی» تحسین منتقدین را برانگیخته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *