گروه کویین در مراسم اسکار 2019 اجرا خواهد کرد

فیلم «حماسه کولی» (Bohemian Rhapsody) نامزدی دریافت جایزه اسکار در پنج بخش از جمله بهترین فیلم است. گروه موسیقی کویین در روز یکشنبه، 24 فوریه اعلام کردند که در مراسم اسکار 2019 اجرا خواهند کرد. این گروه با حضور اعضای اصلی، «برایان می» گیتاریست و «راجر تیلور» درامر به همراه خواننده «آدام لمبرت» در اسکار حضور خواهند داشت. «آدام لامبرت» از سال 2011 تا کنون با این گروه همکاری می‌کند و تورهای زیادی با هم برگزار کرده‌اند. حضور این گروه در مراسم اسکار به دلیل فیلم «حماسه کولی» است که ماجرای این گروه و خواننده اصلی آن‌ها «فردی مرکوری» را بازگو می‌کند.

فیلم «حماسه کولی» در پنج بخش نامزد برنده شدن جایزه اسکار است که شامل بهترین فیلم، بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین تدوین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی «رامی مالک» در نقش «فردی مرکوری» است. از دیگر اجراهای مراسم امسال می‌توان به «لیدی گاگا» و «بردلی کوپر» با آهنگ «Shallow» از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born)، «جیلین ولچ» و «دیوید راولینگز» با آهنگ «When a Cowboy Trades His Spurs for Wings» از فیلم «تصنیف باستر اسکراگز» (The Ballad of Buster Scruggs)، «جنیفر هادسون» با آهنگ «I’ll Fight» از فیلم «آربی‌جی» (RBG) و خواننده نامعلومی با آهنگ «The Place Where Lost Things Go» از فیلم «بازگشت مری پاپینز» (Marry Poppins Returns) اشاره کرد.

آکادمی اسکار هنوز حضور «کندریک لامار» و «اس‌زد‌ای» را برای اجرای آهنگ «All the Stars» از فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) تائید نکرده است. مراسم اسکار 2019 برای اولین بار پس از 30 سال بدون مجری برگزار خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *