گوگل پلی موزیک به صورت آزمایشی چهار ماه رایگان شد

همواره شاهد این بوده ایم که گوگل برای اینکه مشتریان بیشتری را به سمت استریم پخش موسیقی Google Play Music خودش بکشاند، از پیشنهاد های آزمایشی رایگان استفاده می کند. اگر آفرهای قبلی گوگل پلی موزیک را از دست داده اید، اکنون زمان شانس شما می باشد. زیرا گوگل یک تبلیغ جدید با هداف اضافه کردن مشتریان بیشتر به سرویس خودش به راه انداخته است و درصدد جذب مخاطب برای گوگل پلی موزیک می باشد.

در این آفر جدید، برای مدت زمان محدود گوگل برای مشتریان جدیدش چهار ماه استفاده رایگان از گوگل پلی موزیک را ارائه می دهد. متاسفانه این امکان برای همه در دسترس نمی باشد و معلوم نیس چه افرادی می توانند واجد شرایط دریافت چنین آفری باشند. اگرچه طبق اعلام گوگل تنها کاربران جدید این استریم می توانند در این طرح ثبت نام کنند، اما از شواهد پیداست که مشترین قدیمی سرویس نیز در این هدیه ثبت نام کرده اند.

برخی از مشترکان گوگل پلی موزیک ادعا کرده اند که در این پیشنهاد ویژه ثبت نام کرده اند و ۴ ماه اشتراک رایگان دریافت کرده اند. این در صورتی است که مشترک جدید این استریم نیز نبوده اند. بنابراین شما نیز برای اطمینان حتما به برنامه خود مراجعه کرده و امکان فعال شدن این پیشنهاد ویژه برای خود را بررسی کنید، اگر شانس داشته باشید شاید شما نیز بتوانید ۴ ماه به صورت رایگان از این برنامه استفاده نمایید.

همچنین، این پیشنهاد برای بسیاری از مشترکان ظاهر نمی شود و تنها راه برای پیدا کردن اینکه آیا شما واجد شرایط برای استفاده از این پیشنهاد هستید یا خیر، مشاده آن از طریق صفحه ارتقا گوگل پلی موزیک می باشد. اگر این صفحه برای شما نشان داده نمی شود، معلوم می شود که این قابلیت هنوز برای کشور فعال نشده است.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *