خانه ورزش اخبار ورزش یحیی امیدوار به تکرار معجزه؛ از قعر به صدر

یحیی امیدوار به تکرار معجزه؛ از قعر به صدر

0

دو سال پیش که برانکو برای اولین بار فصل را روی نیمکت پرسپولیس آغاز کرد، هفته سوم تیم آخر جدول بود. آن‌ها از سه بازی اول‌شان، فقط یک امتیاز داشتند و به نظر می‌رسید، دوران برانکو روی نیمکت پرسپولیس خیلی زود تمام شود. با این وجود، پرسپولیس بازگشت فوق العاده‌ای به لیگ داشت و در نهایت فقط بخاطر تفاضل گل کمتر نایب قهرمان شد. فصل پیش، همین سناریو برای منصوریان تکرار شد. سرمربی استقلال هفته سوم، با یک امتیاز، در رده پانزدهم جدول بود اما فصل را در رده دوم و با سهمیه مستقیم آسیایی تمام کرد.

تراکتورسازی و گل‌محمدی، این فصل سرنوشتی شبیه به پرسپولیس و استقلال دو فصل قبل دارند. سرمربی جدید تبریزی‌ها، فصل را با سه باخت پیاپی و قرار گرفتن در رده آخر جدول آغاز کرده اما نمایش خوب و پرموقعیت تراکتورسازی در این سه بازی، باعث شده هواداران تیم حامی گل‌محمدی باشند.

جایگاه پرسپولیس لیگ پانزدهم، استقلال لیگ شانزدهم و تراکتورسازی لیگ هفدهم بعد از سه هفته

جایگاه پرسپولیس لیگ پانزدهم و استقلال لیگ شانزدهم در پایان فصل

برانکو و منصوریان در دو فصل گذشته، با دو بازگشت رویایی خودشان و تیم‌شان را از قعر جدول در هفته سوم، به رده دوم در هفته سی‌ام رساندند. معجزه‌ای که یحیی گل‌محمدی امیدوار است در این فصل، برای تیم او رخ بدهد و سرنوشتش در تراکتورسازی عوض شود. به خصوص که تجربه نشان داده پس از کمالوند، هیچ مربی دو دوره پیاپی فصل را روی نیمکت تراکتورسازی آغاز نکرده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *