ﻓﯿﻠﻢبرداری صحنه‌های جما چان در Captain Marvel به پایان رسید

جما چان (Humans و Crazy Rich Asians) با یک توییت خبر از اتمام ﻓﯿﻠﻢبرداری صحناتش در فیلم سینمایی Captain Marvel داد، در این توییت تصویری را به اشتراک گذاشت که بواسطه آن می توانیم نگاهی اجمالی به شخصیت وی در فیلم که دکتر مینروا (Doctor Minerva) نام دارد داشته باشیم؛ طبق اعلام خودش، بازی وی در فیلم سینمایی ابرقهرمانی Captain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان رسیده است، او با انتشار تصویری از پشت صحنه این خبر را تایید کرد و همزمان به ما فرصتی داد تا نگاهی اجمالی به شخصیت او در فیلم داشتـه باشیم.

دنیای سینمایی مارول سال ۲۰۱۹ را با یک فیلم خیلی مهم آغاز می کند، فیلمی که قهرمان اصلی آن برای نخستین بار در تاریخ MCU یک زن است. خانم بری لارسون که از بازیگران مشهور و تحسین شده هالیوود است شخصیت کارول خلبان سابق نیروی هوایی معروف به کاپیتان مارول را به تصویر می کشد. فیلم او قبل از Avengers 4 پا به گیشه می گذارد و به نمایش حوادثی که طی سالهای ۹۰ میلادی در دنیای سینمایی مارول برای این شخصیت رخ داده می پردازد، سالهایی که تاکنون مارول به کاوش درونشان نپرداخته است.

باید یادآوری کنیم که از کاپیتان مارول بعنوان قدرتمندترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول یاد می شود، بسیاری از طرفداران وی را کلید نجات دنیا و شکست تانوس می دانند. از صحبت های اهالی مارول اینطور برداشت می کنیم که این استودیو برنامه های زیادی برای کاپیتان در آینده MCU دارد. در واقع تایید شده تازه واردهایی مثل کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی قرار است تبدیل به نقاط عطف این فرانچایز پرطرفدار شوند.

تصویر جدید:

اکران این فیلم سینمایی از هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *