خانه ورزش اخبار ورزش آبادان دهمین فتح پرسپولیس

آبادان دهمین فتح پرسپولیس

0

آبادان دهمین فتح پرسپولیس

سرانجام آخرین شهری که پرسپولیس و برانکو موفق به برد در آن نشده بودند، توسط این تیم فتح شد. از زمان ورود برانکو به ایران، او در لیگ برتر به همراه پرسپولیس در ۱۰ شهر مختلف ایران بازی کرده و در همه آن‌ها موفق به پیروزی شده است. بجز تهران که شهر میزبانی پرسپولیس و البته مهمانی در بعضی بازی‌هاست، آن‌ها در اهواز، تبریز، اصفهان، قم، مشهد، انزلی، جم، رشت و آبادان هم به میدان رفته‌اند و در تمام آن‌ها، حداقل یک بار پیروز شده‌اند.

آبادان، تنها شهری بود که پرسپولیسی‌ها با برانکو بردی در آن نداشتند. تنها سفر پرسپولیس به آبادان در فصل گذشته، با باخت تلخ به پایان رسید و این شهر، تنها شهری بود که برانکو در آن بازی کرد اما نتوانست پیروزی بدست آورد. امروز و در دومین سفر برانکو به آبادان، تیم او با نتیجه‌ای یک طرفه و مقتدرانه‌ای موفق به شکست صنعت نفت شد و اولین بردش در این شهر را هم بدست آورد.

تا فصل بعد و صعود یک تیم از شهری جدید به لیگ برتر مثل نفت مسجد سلیمان، نساجی قائمشهر، خونه به خونه بابل یا فجرسپاسی شیراز، فعلا برانکو از همه شهرهایی که برای بازی‌های لیگ به آن سفر کرده خاطره خوبی دارد. خاطره حداقل یک برد، که پله‌های او برای یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و البته، قهرمانی آخر فصل لیگ برتر هستند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *