جی جی آبرامز ایده متفاوتی برای والدین ری در Star Wars داشت

تمام کسانی که فیلم سینمایی جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را دیده‌اند جواب سوال بزرگی را که جی جی آبرامز در پایان جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بی پاسخ گذاشت می‌دانند. پس از اینکه شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی به عنوان شخصیت اصلی فیلم‌های جدید معرفی شد، اهمیت ندادن به شجره‌نامه وی بسیار سخت بود.

این مطلب داستان فیلم Star Wars The Last Jedi را لو می‌دهد

 

از آن‌جایی که او با نیرو ارتباطات قدرتمندی دارد، خیلی‌ها حدس می‌زدند شاید والدینش جدای باشند؛ شاید حتی خود لوک اسکای واکر با بازی مارک همیل. با این حال در پایان مشخص شد که آن‌ها افراد بی اهمیتی بودند. کایلو رن با بازی آدام درایور آن‌ها را «دلال‌های آت و آشغال» توصیف کرد. اینطور که به نظر می‌رسد این تنها جواب ممکن برای رایان جانسون، کارگردان جنگ ستارگان: آخرین جدای، بود. وی در گذشته توضیح داده بود:

ما قصد نداریم اجازه دهیم تا ری دوران راحتی را پشت سر بگذارد؛ قصد داریم به او سختی بدهیم؛ چرا که سختی کشیدن راهی است که یک قهرمان باید طی کند.

با این حال به نظر می‌رسد در گذشته نقشه‌های دیگری برای والدین ری وجود داشتند. آبرامز پس از کارگردانی نیرو بر می‌خیزد ایده‌های خود را درباره والدین ری و تاثیرشان روی دنیای جنگ ستارگان داشت. این موضوع را به تازگی سایمون پگ که نقش کوتاهی در نیرو بر می‌خیزد داشت در یک برنامه رادیویی تایید کرد. وی در این رابطه گفت:

خب، می‌دانم که جی جی ایده‌ی دیگری داشت. فکر می‌کنم اجرای آن ایده حالا دیگر با روند پیش رفتن داستان آخرین جدای غیر ممکن باشد. در ابتدا قرار بود والدین ری افراد دیگری باشند، اما راستش را بخواهید من نمی‌دانم، و فکر نمی‌کنم کسی بداند. باید ببینیم.

البته لازم به ذکر است که آبرامز می‌تواند وقتی که برای کارگردانی جنگ ستارگان: قسمت نهم (Star Wars: Episode XI) باز می‌گردد به پدر و مادر ری بیشتر بپردازد. با این حال هنوز تا این اتفاق مدت زمان زیادی باقی مانده است؛ چرا که فیلم بعدی از سری اصلی جنگ ستارگان تقریبا دو سال دیگر و در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *