آخرین کلمات «ند استارک» از زبان «شان بین»

راز آخرین کلمات «ند استارک» در هنگام مرگ از جمله رازهای حل نشدنی سریال پرطرفدار «Game of Thrones» به نظر می‌آمد. «بین» که نقش «ادارد استارک» محافظ شمال را بر عهده داشت از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال محسوب می‌شد که در فصل اول گردن زده می‌شود. مرگ او نقطه آغاز تمام خشونت‌ها و کشتارهایی بوده که تا به اینجا در سریال شاهد بودیم. در آخرین لحظات حضورش، «ند» کلماتی زیر لب زمزمه کرد و طرفداران تا به حال حدس‌های مختلفی درباره آن زده‌اند. «بین» در مصاحبه‌ای با «هافینگتون پست» بالاخره به این حدسیات پایان داد:

«در حقیقت من خیلی مطمئن نبودم، نمی‌دانستم آیا مردم در آن زمان دین واقعی داشتند یا نه اما با خود فکر کردم که اگر من در این شرایط بودم چه می‌کردم. دعا تنها جوابی بود که به ذهنم خطور کرد. مطمئناً چند کلمه زیر لب حرف می‌زدم. کار زیادی از کسی در آن شرایط بر نمی‌آید.»

«ادارد استارک» در کتاب مردی دیندار بود و مرتب به خدایان قدیم دعا می‌کرد. خدایانی که اکنون تنها در داستان‌های کودکان حضور دارند. خدایانی که توسط درختان همه چیز و همه کس را زیر نظر داشتند، کسانی همچون «برن استارک» جزوی از فرهنگ عادی مردم به حساب می‌آمدند. پس حرف‌های آخر «ند» دعایی برای آمرزش و رستگاری بودند و «بین» از خلاقیت بازیگری خود برای خلق این صحنه استفاده کرد. آخرین فصل سریال «Game of Thrones» در سال 2019 از شبکه «HBO» پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *